Hallo meiden, Wil toch even wat vragen hier, want ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. Vandaag is mijn NOD. Nu dacht ik vanavond ach laat ik gewoon even testen ik had hier nog een test liggen van zwanger en kids. Nu heb ik net getest en samen met mijn vriend gekeken wij zien toch allebei wel een heeeel licht streepje. Moet ik dit nu geloven? Heb verder niet echt verschijnselen..... Ja beetje pijnlijke borsten..
Hoi, tja, lastig zeggen. Kun je er een foto van maken en deze hier plaatsen? Ik testte bij mijn zwangerschap pas 4 dagen na NOD positief. Had verder nergens last van en was er zelfs van overtuigd dat het niet raak was.
Heb geprobeerd foto te maken maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het hier moet plaatsen goed. Ik dacht zelf eerst van ik zie het niet goed, dus mijn vriend die keek en die zegt ook ja ik zie ook lichte streep... hmmm
Zal hem graag willen zien maar ik zie nu de foto's op de pc en daar zie je het niet zo goed als in het echt......... Ik zal even afwachten denk ik.. Maar wil het o zo graag laten zien kan wel even proberen maar denk niet dat het op schiet
Ik durf het eigenlijk nog niet te geloven meiden Maar wel bedankt voor jullie woorden! Ik hou jullie nog op de hoogte!
Jaa, een duidelijk positief test meid! İk had vorige week ook zo een test. 3 dagen later was hij veel duidelijker. İk heb nu ook geen last van kwaaltjes. Alleen iets gespannen en pijnlijke borsten. Gefeliciteerd en geniet er van!!