Hallo meiden, Hier is mijn maandelijkse topicje weer! Ik heb het (wonderbaarlijk genoeg) volgehouden om niet eerder te testen dan 9 DPO (nog veelste vroeg, I know). Maar test (k2v5) was vanochtend dus negatief... Ik ben dus op zoek naar positieve verhalen die mij weer wat opvrolijken. Wie heeft er na een negatieve test op 9 DPO toch nog een positieve test gekregen? Ik weet zeker dat ik op 9 DPO zit trouwens. Ik ga uiteraard morgenochtend weer testen, tenzij ik ongesteld word. Mijn LF is rond de 10 dagen. Iig bedankt weer voor het lezen. Liefs!
Kan makkelijk meis!!!! Sommige hebben een omo witte test en een dag later een tuurstreep en weer een dag later een duidelijke! Ik duim voor je
haha niet doen. Merk echt ook qua hormonen dat iedere zwangerschap anders is. Bij de eerste 1 dag voor nod negatief, tweede op nod positief en bij deze 2 dagen voor nod positief.
@Y87: Bedankt meis! Ik heb die positieve verhalen wel gelezen, maar heb dan het gevoel dat er op 9 DPO wel iets zat, maar dat de persoon in kwestie niet goed gekeken heeft of dat haar urine niet geconcentreerd genoeg was ofzo... @Isolde: Klinkt positief! Weet jij ook zeker wanneer je eisprong was? Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen nooit op 9 DPO getest, wel op 11 DPO en kreeg toen ook een licht streepje. Maar dan lees je al die positieve verhalen hier op ZP en dan ga je er echt vanuit (ik wel tenminste ) dat je ook wel zo vroeg iets van een tweede streep te zien zult krijgen... Ik heb ook steeds heel sterk het gevoel dat als ik al zwanger ben ik ook op 9 DPO een streep krijg, waarom weet ik niet... Vandaar dat ik eigenlijk de hoop voor deze maand alweer kwijt ben...
ZEKER! Ikzelf: 14-15 juli ovulatie 10 dpo > sensitest gevoelling: omo wit 12 dpo > Kv5 > streepje te zien! 14 dpo > ga maandag teste! 9dpo is nog heeeeeeel erg vroeg zelfs voor gevoelige testen, want eerst maak je het in je bloed en dan pas in je plas! Verder dacht ik zelf wel zwanger te zijn omdat sinds 4 dpo steekjes door hele buik oppervlakkige korte, opgezette volle buik tegen de avond, tepels en borsten gevoelig. Sinds 11 dpo begon oon kleine ongi kraampjes - wat heel normaal is omdat het afstoten of het groeien precies hetzelfde spieren benadrukt als voor ongi en voor zwangerschap!
Alleen bij deze. 28 juni ei en eerste positieve test op 6 juli. Bij mijn eerste vermoed ik 13 dagen voor de eerste test en die was negatief
Owjaa op die manier.. nou meid het kan nog hoor, gewoon vanavond of morgenavond op een droogje zitten en dan de volgende ochtend voor de streep gaan!
@ Kensho Lees net je onderschrift. Bij mijn eerste waren we 2 jaar bezig voor ik zwanger werd. Toen kwam er een maand dat het slecht ging met mijn gezondheid en de huisarts zei dat ik niet zwanger kon worden. Toevallig werd ik juist die maand zwanger. Bij de tweede eerst 2 maanden ovu testen en tempen. Toen alles de deur uitgegooid en gelijk zwanger. Deze was niet gepland. Het geld zeker niet voor iedereen jammer genoeg maar ik merk wel bij mezelf hoe minder ik er mee bezig ben hoe sneller ik zwanger ben.
Hoi Kensho, Ik zit ook op 9dpo, 2 augustus is mijn nod. Helaas voel ik me helemaal niet zwanger, maar je weet maar nooit he. Ik was van plan om morgen een testje te doen, heb digitale testjes van cb liggen. Ik duim voor je.
@Piccolina: Was het streepje op de kruidvattest (12 DPO) nog licht of best duidelijk? Maar super zeg! Spannend dan maandag! Mijn duimen draaien, maar volgens mij komt dat helemaal goed met jou. @Isolde: 28 juni je ei, dan heb je deze keer 8 DPO al positief getest? Hahaha... Wel super snel! Gefeliciteerd nog trouwens!
@Isolde: Stiekem hoop ik dat ook. Even een maandje minder ermee bezig zijn en tadaaa... Zwanger! Maar we zullen zien. @Anilse: We zitten dus samen in hetzelfde schuitje. Hoi! Ik voel mij ook helemaal niet zwanger, heb wel wat kwaaltjes, maar die heb ik elke maand. Bij mijn jongste dochter voelde ik dus ook totaal helemaal niks en was echt zwanger volgens de testen, rare ervaring was dat. Bleef maar testen, omdat ik elke keer dacht dat de test niet klopte... Welke digitale heb je? De zwanger-niet zwanger? Of die met wekenindicator? Ik zou als ik jou was toch even langs de kruidvat gaan en voor 5 euro 2 testjes kopen. Zou zonde zijn die dure testen te verspillen en als de k2v5 positief is dan kan je de CB doen. Maar het is natuurlijk helemaal jouw keuze. Ik bemoei mij wel vaker met andermans zaken.
Ik heb die van zwanger/niet zwanger. met de kruidvat testen heb ik eergisteren al getest) Je hebt gelijk m.b.t testen, zou het morgen juist aangeven denk je. Ik heb ook een dochtertje, bij haar had ik ook geen kwaaltjes tot op de dag van mijn nod. Op mijn nod had ik zeurende buik en been pijn. Ik herken het dat iedere keer testen, had met mijn vorige zwangerschap ook 5-6 keer positief getest Ik ga zo maar kv test kopen en morgen testen. wat ga jij doen? Wanneer ga je weer testen? ps. Het is onze 1e ronde, maar wij hebben 1 dag voor mijn eisprong gemeenschap gehad, en 1 dag later. Dus ik weet niet of ik veel hoop heb.
Als je de avond voor het testen liters drinkt is je urine in de ochtend ook niet al te geconcentreerd 'droogje zitten' was natuurlijk overdreven
Hahaha dom van mij, ik weet niet waarom maar ik heb net getest met cb. En hij gaf "niet zwanger' aan. Hij kan tot 5 dagen voor nod testen, dus precies vandaag. Heeft het nog nut om over paar dagen weer te testen?
Ja kijk maar... http://www.freebits.nl/images/847foto.jpg Het is 12 dpo en in had om 7 uur ochtend geplast omdat avond ervoor verl watermeloen op had. Die test met urine van 10.00 uur Morgen test ik nog met clearblue vroegere test Mijn nod 30-31 juli!