Weet iemand als je met een early predictor test, negatief test voor je nod of je dan ook echt NIET zwanger bent..? Het rare is dat ik op het moment me anders voel, heb heel erg pijnlijke borsten en vorige week eetbuien gehad(niks voor mij) en ook heb ik sinds vorige week vrijdag menstruatie krampjes( heb ik normaal alleen op de dag dat ik ongesteld word) Deze pijn trekt naar mijn lies soms. Maar mijn early predictor test was negatief Ik moet de 29ste ongesteld worden(officieel) Gister heb ik de predictor test uitgevoerd overdag in de middag.. Liefs
Ehm...Predictor Early staat hier niet als een goede test bekend. Er hebben zelfs mannen mee positief getest en 1 iemand heeft zwanger kraanwater volgens Predictor Early. Ik kan je dus alleen maar adviseren een ander merk test te gaan gebruiken, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro (niet duur en een goede test).
hmm oke, alleen het probleem is nu gister was die negatief en nu dus die streep aan de rand.. Ik denk dat ik het maar niet sirieus neem.. zal wel te weinig urine hebben gebruikt het is niet anders.. thanks voor je reactie
ja.. dat is zo wat zal ik doen, morgen nog eens testen of gewoon wachten tot zondag..? kruitvat test is toch ook officieel bedoeld voor de nod dag..
Tja, dat is je eigen keus. Ik heb vandaag ook vier dagen voor nod negatief getes. Ik denk dat ik 4 daagjes ga wachten nu...
Ja vreemd hoor, dat is toch echt een streep, alleen staat hij niet in het midden. Was hij wel binnen de tijd zichtbaar?
ey eefje ja.. hij was binnen de tijd zichtbaar.. ja snap er nu ook nisk meer van en be happy zegt dat predictor helemaal niet betrouwbaar is.. Dus voel me wel rot.. dit was mijn 5de inseminatie.. ja het streepje staat op zij en als je kijkt zie dat de rechter meer naar links staat..Maar kan hier nu dus niks mee dat is wel vervelend..
@karolientje, de kruidvat 2 voor 5 kun je ook vanaf 4 dagen voor NOD goed gebruiken hoor dus zou die even gaan halen en dan morgenochtend met die even testen hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!
hay babyfotograaf, super bedankt ja ik hoop het ook! Ja denk dat ik dat anders maar doe, lees bij veel mensen dat ze voor de nod positief testen.. maar moet je die smorgen gebruiken?! Liefs
Je moet met geconcentreerde urine werken of dat nu s'morgens ,s'middags of s'avonds is maakt niet uit en ik zou ook voor een ander merk kiezen
hay nimme, Ik denk dat ik maar even niks meer haal hahah het is zo duur he die testen Ik heb volgens mij nog zo'n kruitvat testje thuis liggen. probeer die wel morgen vroeg.. (als het kan 2 dagen voor nod?) Las dat veel mensen hem hier eerder gebruiken!
Gewoon doen joh! Kan goed zijn dat her raakt is. De controlestreep staat ook op een vreemde plaats, dus misschien is het wel gewoon een fabrieksfout?
Ik heb gister aan het eind van de dag getest.(3 dagen dus voor me nod) en was negatief met kv test.. Dus denk dat ik nog even moet wachten..Heb wel enorme pijn in mijn borsten inmiddels.Voor de rest kan ik niks meer doen dan afwachten tot zondag.. En als ik dan maandag niet ongesteld ben, dan test ik nog wel een keertje Liefs
Mocht je maandag niet ongesteld zijn en nogmaals gaan testen, probeer dan eens met ochtendurine? Is toch iets geconcentreerder namelijk. Hoop en duim dat je dan positief mag testen!
hay be happy, thanks voor de tip.. vind het zonde geld nu weer testen te halen terwijl ik miss dit weekend ongesteld word..! Ja hoop het ook zo Liefs
Maar zag bij jou dat je vandaag een 2de cryo hebt?! Weet niet zo goed wat het is? Ik heb inseminaties(zonder hormonen) Dus ken die term niet.. Maar vandaag belangrijke dag voor je?!