Ik heb meer dan een maand geleden een nieuwe laptop gekocht en daar kon ik voor proef ( meer dan een maand) norton security anti virus gebruiken, maar nu is ie verlopen en meldt dat ik hem kan verlengen voor 10 euro per jaar ipv 70 euro. Maar nu lees ik ook op internet dat er al een windows security aanwezig is bij windows 8. Het probleem is ik kan hem niet vinden en is ie te vertrouwen? Mijn laptop wordt nu niet beschermd dus ik moet dringend anti virus hebben please help.
Het heet Windows defender, het was een gepriegel maar uiteindelijk kreeg ik hem aan de praat. Wegkomen je zorgen dat alle andere varianten van virusprogjes van de computer af zijn anders schakelt Defender automatisch weer uit
Windows Defender beschermt alleen tegen spyware en malware, niet tegen virussen. Je zou kunnen kijken naar AVG, die heeft een gratis virusscanner
Ik zou toch zeker een goede virusscanner erop doen. Ik heb MC Affee total protection al jaren, kost 85 euro per jaar maar dan kun je wel 3 pc's in je huis beveiligen en het is gewoon de beste die bestaat. Heb dus ook nog nooit problemen gehad met mijn laptop en pc.
Hoe kan dat, die heb ik ook gewoon gedownload met mijn Windows 8 even zoeken op free AVG download en installeren maar
Ik heb ook AVG, gratis en werkt nét zo goed als McAffee. Wanneer je gewoon uitkijkt wat je wel/niet binnenhaalt (slim downloaden, don't be an *ss, geen exe.bestanden en GEEN toolbars nonwhatsoever) loop je ook niet zo'n verhoogd risico op virussen. Wij hadden voor de komst van de nieuwe computers al ruim 2 jaar geen virusscanner meer; gewoon een browser af kaderen en slim nadenken over wat je wel/niet moet doen.
Hmm dus die windows defender van widows 8 is niet goed genoeg. Ik kom er niet uit. Er zit nu geen virusscanner op en ik vertrouw niet alle sites. Hebben jullie ook een exactie webste waar ik een goede kan downloaden..
Ik kan het niet verlengen, want ik heb een mastercard nodig. Die heb ik niet en overschrijving duurt 2 weken staat op een site. Balen