IK heb een dvd van mijn echo (van 8,4 weken) en iedereen die ik hem laat zien ziet 2 hartjes, ik zelf ook, als ik een echo van mijn vriendin kijk zie je er duidelijk maar 1. De vrouw die echo maakt zei hier echter niets van, die zag HET hartje kloppen, zouden ze zo achter elkaar kunnen liggen dat het alsnog er twee zouden kunnen zijn? http://www.martin-isabel.nl/echo.mpg Hier is een link van het filmpje (ik had wel gehoord dat niet iedereen hem kno afspelen dus ik ga hem even inladen in youtube dan kunnen zeggen wat je denkt groetjes!
Het lijkt net alsof er 2 hartjes zijn. Maar misschien is het idd wel weerspiegeling. Je zou toch denken dat de echoscopiste er anders wel wat van had gezegd....
ik kan het filmpje wel zien maar of ik ben ok kippig of het is echt een werkaatsing maar ik zie de ook 2 kloppen
EINDELIJK een goede link, sorry dames http://www.youtube.com/watch?v=XmlqcSDvPuM Wel even vergroten (rechtsonderaan het schermpje zit een knopje met een vierkantje erin) het duurt wel een eeuwigheid voordat je daar een filmpje hebt geladen zeg! poeh maar goed hij staat er op!
wel vreemd dat sommige hem wel kunnen zien en anderen niet ik denk dat het te maken heeft met codecs niet iedereen heeft alle codecs om avi's af te kunnen spelen....
hmmz ik zie idd ook 2 dnkies knipperen maar wel uit hetelfde lijfje zeg maar, je kan toch niet door de beeb heen kijken lijkt me Heel apart idd, ik zou het ff aangeven en vragen of ze nog een keer kijken hoor!
Als je naar het hartje kijkt lijkt het er wel 2 ja maar ik zie toch maar echt 1 kindje zitten en het lijkt mij dat ze wel iets gezegt zou hebben.
zal ik zeker doen ik dacht eerst dat het misschien een weerkaasting was ofzo maar iedereen ziet inderdaad 2 dingetjes knipperen (wist in het begin ook niet dat dat het hartje was hahaha) thanks maisy!
Het lijken er inderdaad twee, vooral omdat ze niet in eenzelfde ritme knipperen, en mocht het een weerkaatsing zijn dat zouden ze toch gelijkertijd moeten knipperen.. Hopelijk brengt de volgende echo wat meer duidelijkheid, dit is wel heel bijzonder
Het lijkt me gewoon 1 kindje hoor, want je ziet het gewoon knipperen in het kindje en je ziet gewoon maar een kindje, ook mijn man is ervan overtuigd dat je gewoon een soort reflectie ziet.
ja oke maar ik zie ook maar 1 lichaampje maar wel 2 kniperende alleen niet dezelfde tijd dat ze knipperen . maar lijkt me ook niet dat je een andere beebje door de andere kan zien zitten
je hoort toch ook wel eens dat het de navelstreng kan zijn.. want daar kan je ook een hartslag in horen. mischien dat er ook een soort klepje net zoals een hart in zit... zeg amar wat hoor.. maar een tweede lijk me idd niet door de eerste heen te zien zijn. vreemd...
Ik zal het inderdaad even navragen of het er niet 2 zijn! Ik geloof ook dat ik 2 hartjes zie. (Ik ga toch weer eens naar de oogarts ) Waarom zou je trouwens niet door 1 van de 2 heen kunnen kijken dat ze evt. achter elkaar liggen? (Indien het er 2 zijn natuurlijk) Je kijkt toch ook door jouw buik heen etc. Bij onze 3D echo zag je soms een heel armpje verdwijnen omdat je er dan doorheen projecteerd. Ben benieuwd naar de uitslag!
Maar mocht je de navelstreng zien pulseren, dan zou dat toch in hetzelfde ritme moeten zijn als de hartslag van het kindje? Terwijl die tweede hartslag naar mijn mening wel even snel gaat, maar niet tegelijkertijd, of zie ik dat verkeerd? Wat een raadsel
Je navelstreng pulseert niet op de snelheid van het kindje, maar gewoon op je eigen snelheid (dat is een stuk langzamer) toch denk ik echt dat als het er twee waren geweest dat die vrouw het echt had gezien en had verteld, natuurlijk kan je eens ergens langs kijken, maar dit zal die vrouw echt ook gezien hebben dus als het een tweede was had ze dat zeker ook tegen je gezegd lijkt me.. En anders heb je vast haar telefoonnummer nog, dan bel je haar op en leg je het voor, dan kan ze het je vast uitleggen, want het blijft anders toch wel giswerk hier
Ik heb zoiezo in 2 weken nog een echo dan is het ook wat duidelijker en groter en zal ik er naar vragen