Vanavond om 19:55 is de show van Tooske en Bastiaan Ragas te zien op Net5 ... Ik ga kijken, heeft iemand de voorstelling gezien ?
Geen idee waar het over gaat maar als ik de namen van dat stel zie staan triggert het mij niet erg te gaan kijken. Vind het zo'n ballenstel.
T is toch naar dat boek van Kluun? Kan die gast en alles waar hij voor staat niet luchten of zien, dus ga denk ik niet kijken.
ik zag een voorstukje en zag er grappig uit dus mijn man stelde voor om te gaan kijken hihi, ach het is weer eens wat anders...
Dank je voor de tip! Ik was er zo benieuwd naar! Weet niet of ik vanavond kan kijken, anders proberen op uitzending gemist. (boek is hier ook erg populair )
Als die Bastiaan Ragas net zo slecht acteert als dat ie boeken schrijft? dan gaan we maar een spelletje doen (komt verder toch geen hol op tv)
Ik heb het in het theater gezien, maar toen niet met Tooske maar de andere actrice die het ook speelt, Dorien Haan. Die vond ik het erg leuk doen, maar ben ook benieuwd naar de versie met Tooske, neem het op, want mijn man maak je met zoiets echt NIET blij
Ik heb alleen de laatste 5 min gezien, was natuurlijk weer bezig met andere dingen waardoor totaal vergeten! hoop dat ik het nog ergens kan terug kijken