Vanavond, het allesbeslissende gesprek met hem!

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat een loser die kerel. Laat je er niet door hem in meeslepen hoor, daar is je leven te kostbaar voor ;)

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje, in je openingspost kwam het heel anders over en nu....is alles zoals het was. Meid, hij houdt je aan het lijntje! Je bent meer waard dan dat. Sorry maar zou mezelf zelfs een beetje voor lul voelen staan als ik zo zou trekken aan iemand die niet mee geeft!

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hoi Allemaal,

:(, Bedankt voor jullie schrijven.

Ik weet niet wat het is met mij. Ik wil graag verder.
    :( maar hoeveel geduld zit er nog in mij?

Ik ben bang voor het onbekende dat is inderdaad waar, bang opnieuw gekwetst te worden en misschien is dat de reden waarom ik niet verder kan dan waar ik sta. Ik heb geen oog meer voor andere, en als er 1 voorbij komt dan is daar ook wat mee aan de hand.

:( dat boek ga ik lezen, bedankt voor de tips.
    En geloof me... Ik heb echt alles al geschreeuwd, en dat als hij op de perfecte vrouw zit te wachten dat nooit boos of geirriteerd is, dat ik hem daarmee succes wens, want die bestaat niet.

Echt letterlijk alles, ik heb de woorden van iemand van het forum zelfs letterlijk overgenomen een paar dagen geleden, en dan nog zegt hij het niet..:( en waarshijnlijk hebben jullie mij het antwoord al gegeven, het antwoord die ik van hem waarschijnlijk nooit zal krijgen...:(

4. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Goed van je dat je het boek gaat lezen! :) Hopelijk helpt het je.

Maar..heb je eigenlijk het antwoord niet al? (Hij heeft het dan wel niet letterlijk gezegd..maar intuïtief weet je het al wel denk ik..?)

Rottig die angst om weer gekwetst te worden! Ik herken het wel uit het verleden. Misschien kun je een afspraak maken bij een psych? Kan heel erg helpen, al is het maar een paar gesprekjes. Ze komen vaak met hele simpele praktische tips om met dit soort dingen om te gaan, waar je zelf nooit op zou komen. Ik ben er vroeger (ging voor een depressie) heel veel sterker uit gekomen en daarna ook veel meer van mezelf gaan houden gaandeweg.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Meisje echt ... je moet ook eens naar je eigen handelen kijken. Je kunt namelijk alleen jezelf veranderen, niet een ander. En Erwin is niet fair/eerlijk/duidelijk ... whatever, maar jij moet niet de vinger wijzen naar anderen wat er mis is in jou "relatie" met Erwin, daar kun je alleen jezelf voor verantwoordelijk stellen. En dat zal je in het boek ook wel tegenkomen.

Je kunt tegen hem schreeuwen, eisen stellen, deadlines neerleggen, ultimatums uitten naar hem toe, jij bent degene die er een consequentie aan moet verbinden. JIJ alleen veranderd.

Lees het boek

6. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ja.. hij geeft jou mixed messages.. maar jij hem ook! want je wil dit niet.. maar je doet het wel.. Je laat hem je zo behandelen.. waarom zou hij zich aan jou binden..? is toch veel makkelijker zo. jij blijft toch wel wat hij ook doet..

Ik ben even heel hard.

2 keuzes.. ga er mee door.. en STOP met zeiken en accepteer het dan ook, it's been long enough.

of kap ermee. maar KAP er dan ook echt mee.

geen tussenweg want dat gaat je gek maken. (als dat het je al niet heeft gemaakt)

succes meid

7. twinkle star

Hoeveel geduld zit er nog in jou vraag je. Ik denk dat dat er niks mee te maken heeft. Heel eerlijk? Ik denk echt dat hij niet van plan is een(vaste) relatie met je aan te gaan. Aks hij dat zou willen had hij dat na alle gesprekken echt wel gedaan. Dus de vraag is eerder wanneer zie jij dat en wanneer stop je het zelf er misbruik van je wordt gemaakt?!

Je zegt dat als er een andere man voorbij komt er altijd wat mee aan de hand is. Maar ik denk dat zeker in deze situatie van de 1 naar de ander gaan geen optie is. Een leuke man trek je pas aan als je zelf goed in je vel zit. Tot die tijd zul je alleen mannen aantrekken waar iets mee is, die misbruik van je maken want daar ben jij nu vatbaar voor.

Mijn tip, zeg hem dat je niks meer van hem hoeft, je er overna gedacht hebt en je niet langer van plan bent misbruik van je te laten maken en je veder wil met je leven en dat er met hem geen toekomst in zit. ga daarna lekker genieten can je kleintje en ga leuke dingen ondernemen maar niet wanhopig op zoek naar vervanging. Zodra jij weer lekker in je vel zit, komt due leuke vent vanzelf!

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    OMG.. deze dingen die in het boek staan herken ik zo erg van mijn eigen vriend.. wat erg...:$:(...

Damiana,, succes!

9. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Nou, na de reacties van de laatste berichten voor mijn eigen post heeft hij toevallig gebeld.

Ik wilde hem zelf gaan bellen, want voor mijn eigen post zaten heel veel waarheden in.

En toen heb ik hem heel duidelijk aangesproken.

Ik ben het zat!
    Ik wil nu weten waar ik aan toe ben!
    Zeg je het niet dan ben er ik ook klaar met deze onzin!
    Hij was van mening dat dit een persoonlijk gesprek moest worden! Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat het me nu niet meer uitmaakte of het persoonlijk was of telefonisch!
    Omdat ik zaterdagavond ben geweest in de hoop duidelijkheid te krijgen en uiteindelijk niets van gekomen is.

Nou, ik kan jullie eindelijk iets anders mededelen.
    Hij wil keuzes maken. Hij denkt wel degelijk over de toekomst, alleen gaat hij er zorgvuldig mee om, en omdat we redelijk vaak ruzies hebben is het noodzakelijk dat dit minder wordt.

Maar hij ziet in dat hij zijn zoon niet meer wil missen. En wil graag dat we samen zijn. Hem samen opvoeden en samen gelukkig worden!!!:D

Daarnaast verheugd hij zich op de reis die we in februari gaan maken! Hij wil het heel graag...

Ik denk dat hij nu juist zijn antwoord zo min of meer heeft gegeven.
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tja om eerlijk te zijn..

Jij bent er natuurlijk heel blij mee, je wilt dit zo ontzettend graag. Maar ik ben benieuwd wanneer we weer van je lezen dat hij weer vertrokken is om z´n eigen ding te doen.

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nou dat werd tijd!:cool:
    Ik hoop dat julie samen gelukkig zullen worden!

12. Rono

Rono Niet meer actief

en toch zou ik wachten totdat ie echt zegt ja ik wil een relatie met je dan zo'n vaag antwoord.

Straks ben je weer blij om niks

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, hier ben ik ook een beetje bang voor :(. Ik lees namelijk nergens dat hij graag bij jou wil zijn, hij wil zijn zoon opvoeden, jij hoort daar nu eenmaal bij (collateral damage zeg maar).

Maar goed, misschien hebben wij het allemaal wel mis en verkeerd en worden jullie helemaal heppiedepeppie ...;)

14. twinkle star

Toevallig dat hij nu ineens belt met dit bericht.....
    Eerlijk??? Ik denk niet dat hij het meent maar uitstel zoekt. Echt meid....als hij echt van je had gehouden, had hij jaren terug al bij je willen zijn en niet liever dan bij je willen zijn. niet nu ineens....

Hoop natuurlijk dat ik het mis heb....

15. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Nou ik ben al blij met wat meer duidelijkheid. Beter dan al dat vage gedoe!

En als hij uiteindelijk toch besluit om het tegenovergestelde te doen dan is dat zaak voor later.. Maar voor nu, kan ik vooruit met deze woorden. En ik waardeer het van hem dat hij dit heeft gezegd. Al zou hij iets anders hebben gezegd zou ik het ook hebben gewaardeerd.. Alle antwoorden zie ik als een opluchting!!!!!!

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nou, ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt met jou en E, je wilt dit al zo lang :)

Maar mocht ie over een paar maanden weer beginnen te etteren, zou ik er echt definitief een dikke punt achter zetten, dat lijkt me dan ook beter voor je zoontje.

Liefs

17. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hij belde niet met dit bericht.
    Hij belde om te weten hoe het met Cris was gegaan.

En daarvoor zat ik jullie post te lezen of tenminste alle posten die gepost zijn voor mijn eingen post van vanmiddag. Ik wilde hem daarna gaan bellen, omdat ik echt waar tranen in mijn ogen kreeg van sommige berichten. Toevallig belde hij rond 17.00 uur.

Toen hij belde was ik kortaf naar hem. Hij vond dit raar.
    Toen gaf hij ook al aan van ik ga maar ophangen want ik merk dat je kortaf bent.

Dus toen begon ik. Ik zei dat ik hem sowieso al van plan was te gaan bellen. En toen ben ik met de deur in huis gevallen.
    zodoende. het lijkt nu inderdaad toevallig.. maar zo is het echt gegaan... En toen zei hij deze dingen, waar ik wat mee kan.

Het is geen ja. Maar het is wel een begin.

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat we ook zeggen, Damiana, het maakt niet uit want jij bent gek op hem en hij hoeft echt geen moeite voor jou te doen. Een vage belofte is voor jou genoeg.

En iedereen kan wel zeggen dat dat niet goed is en bla bla bla maar uiteindelijk is hij wat jij wil. En de manier waarop doet er dan niet zoveel toe. Het feit is, alle tijd die jullie nu samen hebben, is geen weggegooide tijd. Het zijn herinneringen met de vader van je kind. En als het over een aantal jaar over is, so be it. Wie dan leeft, die dan zorgt (of zoiets??).

Kijk lekker uit naar die reis samen.

19. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik hoop het voor je :)

Deel Deze Pagina