Wij zijn aan het rond kijken voor trouw ringen, maar ik zie zo veel prijs verschillen.. nou vroeg ik me af wat hebben jullie uit gegeven aan trouwringen of ben je vanplan om uit te gaan geven?
We waren rond de 220 euro kwijt, voor beide ringen. We hebben stalen ringen, omdat we die mooi vonden en praktisch is voor mijn man, die beschadigen toch iets minder snel. We hadden een juwelier gevonden die ze zelf maakte, waardoor we dus een model van oorspronkelijk titanium van staal hebben laten maken en bij mijn ring zitten er 2 extra steentjes in.
270 euro, ringen van titanium (merk Boccia)! we zijn er nog steeds erg blij mee! niet zo duur in aanschaf (die van mijn man was 4 tientjes, vooral mijn diamantjes maken de prijs ). ze zijn wel iets minder 'klassiek' dus je moet er wel van houden. maareh gefeliciteerd met je huwelijk! en succes met ringen uitzoeken
700 euro maar wij hebben staal met goud en ik 1diamantje maar koop ze nooit in uden onze ringen beschadigen en er komen deuken in volgens juwelier in dorp hier zijn we gewoon opgelicht slechte kwaliteit
Als je nog op vakantie gaat voor je huwelijk kun je overwegen om daar ook eens rond te kijken, goudprijzen in het buitenland liggen soms (veel) lager. Wij hebben onze trouwringen in Turkije gekost, mijn trouwring is witgoud met 7 briljantjes en wij hebben er 200 euro voor betaald, terwijl hij hier in Nederland door de juwelier op een waarde van 1000 euro is geschat
Ik durf hier bijna de prijs niet te posten, voor 2 ringen zullen we ongeveer tussen de 1500-2000 euro betalen...
ik wil als we in mei 3jaar getrouwd zijn een nieuwe ring gaan kijken man lief mag m met werk toch niet aan dus heeft m eigenlijk nooit aan en ik vind deze met die deukjes en krassen echt geen porum,dus nog effe wachten hahaha en dan een van goede juwelier
Wij hebben er 450 euro voor betaald (voor de ringen bij elkaar dus). We hebben titanium ringen via TitanFactory en in mijn ring zitten 3 diamantjes. Fantastische service ook van de eigenaar, alles is per post gegaan omdat hij in Kerkrade zit.
700 euro voor 2 ringen in Antwerpen. we hadden een weekendje weg geboekt via hotelkamerveilingen en zijn daar lekker geweest om ringen te zoeken. Er zitten wel honderd juwelieren bij elkaar in een paar straten
wij zijn niet getrouwd maar dragen wel ringen. titanium van boccia ook en bij elkaar nog geen 300 euro
600 voor 2 ringen. wilde geen goude ringen maar vond t niet erg als t gemixt was. heb dus witgoud en normaal goud erin en natuurlijk een steentje.
Pff durf de prijs van onze ringen bijna niet te noemen. Onze ringen hebben 1750 gekost (beide ringen samen). Zijn van Martinshof. We mogen elk jaar onze ringen komen laten polijsten en ze kijken elk jaar de setting van mijn steentje na. Verder hebben we erbij in, dat als we onze trouwringen verliezen we eenmalig gratis een nieuwe ring krijgen. Het zijn geel met wit gouden ringen.