Gisteravond had ik bloedverlies bij het afvegen na toiletbezoek. Geen gemeenschap gehad, geen niesbui, geen buikpijn gehad. Afdeling gynaecologie gebeld en ik mocht komen voor een echo maar ze waarschuwde wel dat ze me misschien niet kon geruststellen bij deze termijn van de zwangerschap. En inderdaad er was wel een zwangerschap te zien, maar twijfelachtig of er wel een hartje klopte. Er is niets gemeten. Nou lees ik hier dat veel meiden al een hartje zagen met zes weken. Hebben jullie ervaringsverhalen voor mij? Ik heb nu geen bloedverlies meer gehad en ik mag morgen bellen voor een echo voor als ik minimaal 7 weken ben.
Ik had afgelopen vrijdag een kloppend hartje bij 6 weken en 6 dagen... Heb al 4 weken bruine afscheiding en af en toe wat rood verlies.... Hoop houden en een aspraak maken over een week dan kun je waarscheinlijk een stuk meer zien! Succes!
ik had ook anderhalve week bloedverlies gehad. bij 6 wkn en 3 dgn klopte bij mij het hartje. maar dat verschilt bij iedereen
bij mij klopte het hartje met 6 week en 3 dagen ook maar werd ook gewaarschuwd dat het nog niet zo hoefde te zijn. dus proberen je niet zo druk te maken weet het is moeilijk maar het kan in heel week 6 nog gaan kloppen sommige zijn iets later. en raar dat ze niet iets opgemeten hebben want dan kon je kijken hoe groot de uk was en of het klopte met 6 week en 3 dagen.succes
Inwendig. Ik had geen volle blaas. Ik had het idee dat ik iets zag knipperen. Maar de verloskundige was er niet zeker van. Ik heb geen bloedverlies meer gehad.
Stoffeltje.. ja toch afwachten, hoe moeilijk het ook is.. je moet je niet vastpinnen op dingen die hier verteld worden hoe moeilijk dat ook is.. alle zwangerschappen zijn anders en bij iedereen begint het hartje dan ook op een andere tijd, bij mijn echo van 6 weken klopte het hartje, maar nog wel langzaam wat liet zien dat het echt nog maar net was begonnen... Ook last van buikkrampen of dat niet?
Ik vorige week ik zou 7 weken en 1 dag zijn maar de echo gaf 6 weken en 1 dag aan en het hartje klopte. Bij een vriendin van mij daarintegen was er met 7wk geen hartactie, wel met 8 weken en 1 dag volgens de echo.
Ja precies.. dat wil allemaal niks zeggen... En mij hebben ze in het begin van de zwangerschap ook een week teruggezet omdat het allemaal te klein was etc. en nu loop ik 3 weken voor op groei
Haha kijk zo kan het ook! Ik heb gister nog een echo gehad ivm bloedverlies en wederom een weekje achter maar ach dat is niet erg als de beeb maar blijft zitten!
Ik mag donderdagmiddag naar de gynaecoloog voor een echo. Nog 3 nachtjes slapen. Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Baal zo van die onzekerheid. Word ook steeds misselijker en ik heb veel last van mijn darmen (diarree/verstopping). Is moeilijk hoor die buikpijn, is het je baarmoeder of zijn het je darmen? Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik echt van die krampen, klopt het dat ik die nu bijna niet heb omdat mijn baarmoeder al een keer uitgerekt is geweest? Nou ik hoop maar dat er donderdag wat knippert op het schermpje bij de gynaecoloog.
Haii stoffeltje, Ik heb ook megaaa last van mn darmen, dan weer diarree dan weer verstopping, het lijkt wel oorlog daarbinnen! Ik word er ook telkens weer een beetje paniekerig van hoor, weet ook niet zo goed wat ik met die krampen en pijntjes aanmoet, helemaal omdat ik al een week of 5 bruin verlies heb en soms wat rood, vorige week vrijdag een echo gehad en hartje klopte gelukkig, dus daar was ik erg blij mee! Hoop voor jou ook dat de echo van donderdag je wat meer zekerheid gaat geven! Liefsss
Vanmiddag om 15 uur is het dan eindelijk zover. De echo. Ben zo zenuwachtig, is lang geleden dat ik daar zo'n last van heb gehad. Duimen jullie allemaal voor een mooi kloppend hartje? Ik laat jullie weten hoe het geweest is.
Hoi Stoffeltje, Spannend hoor, we duimen voor je! Ik had gisteren mijn echo en was super zenuwachtig, ik ben nog maar 6 weken en 3 dagen heen dus was erg bang dat er niets te zien was. Maar toch wel en de gyn zag ook het hartje kloppen, we zagen een rijstkorreltje met een tikkend hartje.. wat waren we blij. Ik wens je heel veel succes, we duimen voor je en laat het ons weten!