Ongesteldheids gevoel blijft en heel af en toe zere harde buik voor de rest nog niks Ben nooit zo goed in afwachten...
Heb ik vandaag overdag wel gedaan al gaat dat niet echt soepel meer ivm bekken problemen. vergeleken bij afgelopen nacht is het nu rustig... had zo gehoopt dat het afgelopen nacht door zou zetten...maar helaas
Spannend meid, ik lees al vanaf gisteren mee. Ik ben morgen aan de beurt met strippen.. ben ook zo ontzettend benieuwd of het wat gaat opleveren.. Succes met wachten..
Vannacht begon om kwart voor 1 de weeën.ene x om 7min en dan weer om de 3 min.2uur was verloskundige er en toen ruim 4 cm.waren rond lkwart voor 3 in geboorte centrum en toen ruim 9 cm mocht gelijk persen na 3x persen is ons mooie dochtertje om 5 over 3 gezond en wel geboren Zo trots
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Super voor je:-D Hier viel niks te strippen, bmm was pas half verweekt Moet dus gewoon afwachten k*tzooi
Bij de vk geen nieuwe afspraak, alleen morgen even dubbelcheck van mijn bloeddruk want die was iets hoger dan normaal en hou ook wat vocht vast. Heb volgende week vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor ctg, echo en consult bij de gynaecoloog. Dan kijken ze Hoe baby het nog doet in mn buik en vandaar uit kijken we verder. Ik hoop toch echt dat het zover niet hoeft te komen en in de tussentijd onze kleine meid zichzelf aandient. Zoonlief was toentertijd ook netjes op tijd dus hoop z'n zusje ook.. We wachten rustig af
Gefeliciteerd!!! Fijn dat het strippen zn vruchten heeft afgeworpen,,. Bij mij heeft het uiteindelijk ook gister doorgezet en ben ook gisteravond nog bevallen
gefeliciteerd! Ik heb al maanden vandaag als bday van mn beeb in mn hoofd maar ja t zou leuk zijn als ze ook zou komen We will see...