Ik heb weer eens een vraag... Vlag mijn berekening zou ik woensdag mijn ovulatie hebben. Vanochtend deed ik een ovulatieest (cb digital) en toen kreeg ik een smiley dus ik heb mijn ovulatie binnen 24-48 uur. Normaal klus ik (op advies van de gyni) op de dag van de positieve test en de dag erna. De dag erna zou het beste zijn vlg de gyni en ze zei dat je het beste 2-7 dan ervoor een ejaculatie zou moeten hebben gehad (de man dan hihi). Aangezien ik dacht dat het nog ff ging duren hebben wij zat en zondag plezier gehad. Die minimum van 2 dgn gaan we dus niet halen... Zou ik nu het beste toch vandaag en morgen aan de bak gaan. Of bijv alleen morgen (ivm betere zaadkwaliteit, Overigens heeft mijn man geen problemen met de kwaliteit).
Ik zou lekker vanavond en morgen doen! Zo liggen er al zaadjes op het eitje te wachten, ook als deze ietsje sneller is. Sperma kan meerdere dagen in leven blijven.
De zaadjes van zaterdag en zondag zijn nog aanwezig bij goede kwaliteit. Ik twijfel een beetje met het typen maar misschien vanavond en woensdagochtend? Ik moest om de dag aanhouden, ook bij goede kwaliteit. En hihi, de meeste vrouwen ejaculeren niet
Er ligt natuurlijk ook al een voorraadje van zaterdag en zondag, dus ik zou gewoon kijken wanneer je weer zin hebt (vanavond, morgenochtend). Het moet wel leuk blijven
Zoals gezegd is er wel een voorraadje aanwezig dus als jullie vanavond geen zin hebben dan niet. Dan zo wie zo wel morgen. (desnoods in de ochtend )
Er liggen geen zaadjes te wachten want ik doe aan zelfinseminatie (in vaginisme) ius zaterdag en zondag heb ik niets ingebracht omdat ik dacht dat ik nog niet vruchtbaar was.