zonder dat ie stil staat! waarom verkopen je kan hem toch ook in de winterstalling zetten en er alleen in de zomer mee rijden. ow het is trouwens de bedoeling dat ik ook gewoon in de winter blij rijden.
Mooie auto, leuk dat je die samen met je man op wilt gaan knappen. Mijn man zou ook heel graag een vw kever hebben. Maar helaas hebben we geen ruimte om een oldtimer te stallen en op te knappen en onderhouden. Ik vindt verschillende oldtimers mooi. Waaronder de opel kapitan. Of de citroën traction avant.
even snel een berichtje. hij is er en super gaaf maar er slechter aan toe dan ik dacht.....wel een stuk gaver dan ik dacht. foto's volgen.
Wij hebben twee oldtimers (hadden er 3) Ik heb een VW golf1 cabrio uit 1985 helemaal orgineel zonder lelijke bodysets die hebben we helemaal opgeknapt en laten spuiten, nieuwe kap er op <3 hij was net 6 weken voor de bevalling klaar bij de spuiter, dus heb ik met mn dikke buik en manlief alle kapjes, klipjes, bekleding en kap er weer op gezet Mijn man heeft een VW golf1 Caddy (met open laadbak) uit 1983 Die komt vandaag net van de spuiter vandaan (de zelfde spuiter) hij heeft er 3 jaar over gedaan om deze op te knappen was helemaal verrot, nu weer zo goed als nieuw. En we hadden een VW T3 bus uit 1981 maar die hebben we weggedaan omdat het (laten)opknappen van 3 oldtimers wel een hele dure grap word, daar hebben we nu voor in de plaats een alfa romeo gekocht uit 1999 (tja geen oldtimer maar wel leuk=snel)
Nog even een foto Het was trouwens ook onze trouw auto toen was hij alleen nog niet gespoten en zat er een deukje in en wat rotte plekken maar het was wel onze auto
Wij hebben ook oldtimers.. We hebben nette oldtimers en oldtimers voor het rijden. Ik rij zelf in een Volvo 245 uit '79 en mijn man in een Opel Admiral uit '71.. Voor de hobby en de heb hebben we Opel Kapitan, Rekord, Commodore, sommigen zijn netjes en sommigen zijn voor onderdelen..
jaaaa die zijn gaaf he! Een vriend van mij heeft een super gepimpte Manta,normaal hou ik niet van een gepimpte auto,maar die Manta is wel super mooi!!
Mijn vader heeft ook een aantal oldtimers staan, en ik ben zo ook besmet met het virus! Hij heeft 2 A manta's uit '71 en een B manta (new kids) en een admiral uit '72 Wil ook heel graag in mijn eigen manta uit '71 rijden, maar die moet nog flink opgeknapt worden, vandaar dat mijn vader er 2 heeft, de ene is de donor voor de andere Maar gelukkig is mijn vader heel erg handig in de auto's, dus die kan alles zelf doen (inclusief spuiten enz. )
Mijn man HAD een mustang uit 1968 helaas is hij een paar jaar geleden helemaal uitgebrand door kortsluiting. Maar hij is en blijft stapelgek op deze auto.... we hebben het paardje en de autosleutels nog de rest is helaas gesloopt
ik heb vorige week de sleutel van mijn oude bmw van mijn sleutel bos gehaald hihi hij staat al bijna 2 jaar op het rodeo terrein we hebben hem nog steeds en dit jaar gaat mijn vriend voor de derde keer met de bmw rodeo rijden. maar dat is wel flik kl*te, de verzekering keer natuurlijk ook bijna niets uit, of wel?
Ja wel de verzekering heeft gewoon goed uitgekeerd.. Hij had hem na 5 jaar helemaal gerestaureerd en ook opnieuw getaxeerd dus dat kreeg hij ook uitgekeerd... maar ja voor dat geld koop je nooit meer een Mustang van die kwaliteit terug natuurlijk. Bekijk bijlage 137798 zo zag hij eruit