Hee allemaal, Vanavond om 21.25 op ned 1, komt een live opname van een open-hart operatie. ( zie tvgids.nl) Gaan jullie kijken? Wat vinden jullie ervan dat het live uitgezonden wordt? Ik vind het persoonlijk goed voor de bewustwording en ga zeker kijken. ( mede door mijn interesse als verpleegkundige hierin) Groetjes!
Wij gaan ook kijken, weet niet tot hoe laat het duurt... Heb er ook niet echt een mening over... Eerst maar eens een stukje kijken.
ik heb al een aantal keren gekeken bij een open hart operatie i.v.m werk wel interessant maar om dit live op tv uit te zenden? tja weet niet ga misschien wel een stukje zien.
Haha ik ga niet kijken.. kan wel tegen bloed maar dit gaat me echt te ver Maar waar ik meteen aan dacht.. Wat nou als de operatie mis gaat? Bedoel, het is nogal een ingreep natuurlijk..
Bij het lezen van je titel zei ik hardop wat is dit nou weer, een open hart operatie op tv!! Hoe verzinnen ze het. Ik kijk er in ieder geval niet naar BAH...
Ze hebben aangegeven mocht er iets fout gaan of dat de chirug wil dat het niet op tv komt dan gaat of het geluid uit of stoppen ze met uitzenden.
Nou dan hadden ze het beter kunnen opnemen en iets later uitzenden of met 5 min vertraging erin ofzo.... Maar nee ik denk niet dat ik ga kijken, ik duik zo lekker mijn bed in!
Ik vind het wel heel interessant om te zien hoor!! Geweldig hoe mooi zo'n hart dan werkt. En hoe ze dit allemaal kunnen doen!! Ongelooflijk.
Ik zit te kijken, helemaal onder de indruk. Boeiend. En wat goed van de pt dat deze het op tv wilt laten zien.