Footage of 'alien' child in stomach | The Sun |News zo heftig heb ik het zelf in ieder geval nooit gehad en hoop het eigenlijk ook nooit te gaan mee maken!! Is dat echt denken jullie?
In mijn buik ging ze ook flink tekeer m'n buik ging alle kanten op, dus denk dat dit echt wel normaal is.
hahahha dit is gewoon een filmpje van een uber drukke baby in de buik.. en de vader en moeder vinden het een beetje op een scene uit een alien film lijken... niks geks toch?????
ik geloof het hoor. Toen ik zwanger was zag je ook steeds mn hele buik op en neer golven en zag je zo iets uitsteken, een voet o.i.d kon je zo vastpakken.
Ja hoor, hier ook. Vooral nummer 2 was een druktemaker in mijn buik, die lag echt nóóit stil. En nu is het de rustigste van mijn 4 kinderen Ik kon idd ook zo voetjes beetpakken, net als bij jou Tulip
ja het is echt. mijn dochter deed dat ook altijd. dan zag je ook een elleboog of een hand of voet een beetje uitsteken je kon die dan "pakken"ik vond en vind er niks engs aan. het was mijn eerste ik wist niet beter. ze schopte ook altijd mijn thee mok van mijn buik als ik die leeg erop zette, zoow grappig.
Ja hoor, Julian was ook zo in de buik. Ik ben klein en Julian best groot. Hij had dus erg weinig ruimte. Ik weet dat ik toen met 40 weken een keer dacht dat hij er bijna uitkwam dwars door mijn buik heen, ha ha
ik vind dit niet bijzonder nee. mijn jongste was ook zo vreselijk druk (nu rustig). Het was een akelig gevoel als ze haar adhd momentje had. en het ging er soms nog harder aan toe dan daar.
De verloskundige verteld ook in het verhaal dat de moeder van zichzelf waarschijnlijk dun is waardoor het zo goed zichtbaar is en het alleen maar goed teken is.
Dun? Nou dat was ik niet tijdens de zwangerschap. ha ha. Maar misschien bedoelen ze voor die tijd. Ik ben namelijk gegroeid van 56/57 kilo naar 85 kilo ( nu nog 66 dus nog iets te zwaar)
hihi,blijft grappig om te zien!(soms ook wel eng) hier ook 2 druktemakers in buik..en ook uit buik trouwens haha.. De oudste heeft toen ze in mijn buik zat (ik was toen 23 weken zwanger) mijn man eens wakker geschopt!Ik lag op mijn zij achter mijn man, ze was al de hele tijd druk daarvoor maar werd toen rustig..en ineens...bam!!mijn man schok er gewoon van!zo hard!hihi, moesten er erg om lachen! voetjes enzo kon je hier idd ook vasthouden, en ze in een bepaalde houding gingen liggen kon ik soms ook niet goed gaan zitten.
Mijn buik ging ook wel eens zo te keer. Mijn kleintje was bij de geboorte ook 9 pond en 55cm. En ik ben 1.66m Geen prettig gevoel als ze zo tekeer gaan haha