bizar

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by oleander1986, Nov 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
  2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ja da´s wel echt. Ik heb eht zelf ook nooit zo gehad, maar ik geloof zeker dat dat vaker voorkomt.:)

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Kan iemand in het kort vertellen wat er in het stukje staat? Want mijn Engels is niet zo goed.:)

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    In mijn buik ging ze ook flink tekeer m'n buik ging alle kanten op, dus denk dat dit echt wel normaal is.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Het is een filmpje, waardevol, van een franse moeder met een zeer actief babietje in haar buik.:)

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahahha dit is gewoon een filmpje van een uber drukke baby in de buik..
    en de vader en moeder vinden het een beetje op een scene uit een alien film lijken...

niks geks toch?????

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Aha, ok, zoiets dacht ik al. want had het filmpje wel gezien. ;)
    Gaat wel heel erg tekeer idd die buik.

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik geloof het hoor. Toen ik zwanger was zag je ook steeds mn hele buik op en neer golven en zag je zo iets uitsteken, een voet o.i.d kon je zo vastpakken.

9. Tink

Tink Niet meer actief

Ja hoor, hier ook. Vooral nummer 2 was een druktemaker in mijn buik, die lag echt nóóit stil. En nu is het de rustigste van mijn 4 kinderen :D

Ik kon idd ook zo voetjes beetpakken, net als bij jou Tulip ;)

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja het is echt. mijn dochter deed dat ook altijd. dan zag je ook een elleboog of een hand of voet een beetje uitsteken je kon die dan "pakken"ik vond en vind er niks engs aan. het was mijn eerste ik wist niet beter. ze schopte ook altijd mijn thee mok van mijn buik als ik die leeg erop zette, zoow grappig.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja hoor, Julian was ook zo in de buik.

Ik ben klein en Julian best groot. Hij had dus erg weinig ruimte.

Ik weet dat ik toen met 40 weken een keer dacht dat hij er bijna uitkwam dwars door mijn buik heen, ha ha

12. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

ik vind dit niet bijzonder nee. mijn jongste was ook zo vreselijk druk (nu rustig).

Het was een akelig gevoel als ze haar adhd momentje had. en het ging er soms nog harder aan toe dan daar.

13. tulip

tulip Niet meer actief

idd, soms was ik echt bang dat ze door mn buikwand heen kwam.

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

De verloskundige verteld ook in het verhaal dat de moeder van zichzelf waarschijnlijk dun is waardoor het zo goed zichtbaar is en het alleen maar goed teken is.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Dun?

Nou dat was ik niet tijdens de zwangerschap. ha ha.

Maar misschien bedoelen ze voor die tijd. Ik ben namelijk gegroeid van 56/57 kilo naar 85 kilo ( nu nog 66 dus nog iets te zwaar)

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik las het in de reactie vandaar, weet natuurlijk niet of het ook zo is.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Nee precies.

18. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hihi,blijft grappig om te zien!(soms ook wel eng) hier ook 2 druktemakers in buik..en ook uit buik trouwens haha..

De oudste heeft toen ze in mijn buik zat (ik was toen 23 weken zwanger) mijn man eens wakker geschopt!Ik lag op mijn zij achter mijn man, ze was al de hele tijd druk daarvoor maar werd toen rustig..en ineens...bam!!mijn man schok er gewoon van!zo hard!hihi, moesten er erg om lachen!
    voetjes enzo kon je hier idd ook vasthouden, en ze in een bepaalde houding gingen liggen kon ik soms ook niet goed gaan zitten.

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Mijn buik ging ook wel eens zo te keer. Mijn kleintje was bij de geboorte ook 9 pond en 55cm. :D En ik ben 1.66m
    Geen prettig gevoel als ze zo tekeer gaan haha

20. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik denk dat t inderdaad echt is
    en met weinig vetmassa zie je alles superduidelijk

Share This Page