Dames, wie heeft er DE tip?? Ik ben dom geweest.. heel dom Ik ging vandaag mijn kleding verven, een mooie turqoise kleur. Er stond duidelijk op de verpakking: "trek rubberen handschoenen aan, en roer goed door". Affijn, nadat alles was ingetrokken mocht ik af en toe omroeren, dus ik deed mijn handschoenen uit. Maar toen ik alles wilde uitspoelen, vergat ik mijn rubberen handschoenen aan te doen!!! Resultaat... nou ja... Smurfenhandjes. Echt, het is net of ik geknuffeld heb met Smurfin. En dat terwijl ik morgen een etentje heb bij wat vrienden. Nu kunnen we er wel om lachen, maar ik wil het graag van mijn handen af hebben al heb ik het idee dat dat niet zo snel gaat lukken. Wie heeft dé tip die mij van mijn smurfenhandjes af kan helpen???
Hmm, als het enigzins lijkt op de kleurstof die ik gebruik om fondant en marsepein te kleuren, vrees ik dat je gesmurfd bent (sorry, flauw grapje) Ik zou het niet weten eigenlijk, dus aan mij hebt je niets ....
wasbenzine ? je hebt vast geen pot van dat spul waarmee je gewone verf op een wat huidvriendelijke manier van je handen af kan scrubben... maar misschien dus wel wasbenzine? Wel troep ook, maar oke... beter dan tinner...
Misschien aan de slag gaan met chloor en een schuursponsje? of scrub crème? Ik ben bang dat je er niet makkelijk van afkomt.. Dé tip heb ik helaas niet. Succes ermee!
Geniaal, hou van dit soort humor!!! Maarre, alles geprobeerd, en het zit er nog hahaha! Denk dat ik voorlopig nog niet uitgesmurfd ben....
citroensap? Ik weet het ook niet echt. of verf kopen in huidskleur, dan kan je van die sexy onderbroeken en bh's kleuren
Uhmm.. antiroosshampoo heb ik ergens gelezen Weet het ook niet... Nagellakremover Wel troep maar wie weer.. Succes
Mmmm dat zal mijn aanstaande man wel sexy vinden ja, haha. Wacht... Als ik nu eens mijn handen blauw laat en al mijn ondergoed huidskleurig maak. Misschien iets nieuws wat interresant is...