Een arme, alleenstaande moeder uit Ohio had onlangs de dag van haar leven: ze vond tijdens haar werk in een tankstation een briefje van tien dollar. Ze kocht daarmee het winnende 1-miljoen-dollar-lot uit de loterij. De vrouw probeerde eerder die dag een klant over te halen om het laatste lot te kopen. "Ik grap altijd dat het laatste lot ook het winnende lot is. Maar de klant had maar genoeg geld voor drie loten in plaats van vier", vertelt de Amerikaanse. Schneider had de dag daarvoor tien dollar in de winkel gevonden en besloot daarmee zelf het laatste lot te kopen. En dat bleek een voltreffer Nadat Schneider een klant het winnende lot had laten zien, sloot ze de winkel om over te geven in het toilet. "Ik was verdoofd. Dat ben ik nog steeds." Uit angst de 1 miljoen veel te snel op te maken, heeft ze zichzelf beloofd twintig jaar lang 50.000 dollar per jaar te laten uitbetalen. Een goed staaltje zelfkennis voor iemand met negen geblokkeerde creditcards en een studieschuld van 8.500 dollar! Bron: news.yahoo.com
Zo dat wil ik ook wel ! Ik hoop wel dat ze goede financiele bijstand krijgt en dat ze niet in een keer doordraait !
Ik hoef niet zo veel maar wel genoeg dat ik uit nl weg kan en naar m'n huisje in het buitenland kan.En daar m'n leven verder op kan gaan bouwen.Dus met een klein stukje ben ik al tevreden hoor.