hallo vanavond terug op controle bij de dokter. Zijn jullie ook altijd zo zenuwachtig als je moet gaan. Brr ik begin al een week voordien te panikeren, als ik hun hartje wel zal zien kloppen. Waarschijnlijk zullen we ook vanavond weten welk geslachtje ze hebben. Ben eens benieuwd. Ik heb gisteren enorm veel pijn in mijn buik gehad, precies of ik mijn maandstonden moest krijgen. Is dat dan de bewuste bandenpijn? Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik denk dat dat idd bandenpijn is.. Ach je voelt van alles in je buik tijdens zo'n zwangerschap en meestal als je er dan iets over vraagt dan blijkt het bandenpijn te zijn.. En die zenuwen heb ik ook hoor. Toch spannend of alles wel goed is enzo.. Gelukkig maar dat een echo ook leuk is. Want je ziet dadelijk wel je twee kleintjes weer
Hoihoi Alles is in orde met onze kleintjes. Ze zijn mooi aan het groeien en liggen in een T vorm. Echt altijd een wonder als je die echo ziet. Wel goed dat de arts ons een rondleiding gegeven heeft in mijn eigen baarmoeder, want ik zag veel armen en benen Ben weer gerust voor twee weekjes en dan zie ik ze terug