zakelijke zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wannabe, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hallo allemaal,

Gezien mijn werk moet ik altijd heel netjes en vooral zakelijk gekleed gaan.

Wie weet er een goede ( liefst online) shop waar je zakelijke zwangerschapskleding kan kopen.

dames pakken, die ik eigenlijk altijd draag kom ik nog nergens tegen.

tips zijn dan ook heel erg welkom

2. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Het is geen on-line shop maar ik vind Future Maman een geweldige winkel! Nette en trendy kleding. Of ze er ook echt pakken hebben weet ik niet. Maar ik had er voor de kerst een super colbert gekocht! Het is niet de goedkoopste winkel maar wel goede kwaliteit. Ze zitten door heel Nederland. Volgens hebben ze wel een site maar kan je daar niet bestellen. www.future-maman.nl

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Dankjewel, helaas geen enkele binnen een uur reisafstand, maar ik kom voor mijn werk wel eens in Groningen , dus dan kan ik er vast een keer langs.

Niet te lang wachten maar, want het begint, helaas, hard te gaan.

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ook Vida Vita en Noppies hebben zakelijke kleding!

Veel shopplezier :)

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
  6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    hmm wel leuke kleding zo te zien, maar niet echt zakelijk.
    Het is echt moeilijk om carriërrezwanger te zijn :)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Bij miss etam kun je een pantalon kopen, in de kleur van je normale colbertjasjes. Dan een mooie blouse of shirt eronder en je ziet er niks van.

Zo heb ik het eerst ook gedaan. Nu hoeft het gelukkig even niet meer.

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hihi valt best mee hoor! Jasjes kun je vaak nog blijven dragen, mits je borstomvang natuurlijk niet gigantisch is toegenomen. Bij mijn zwangerschap van Lotte droeg ik in het begin mijn pakken nog, gewoon pantalon niet helemaal dicht doen en buikand in dezelfde kleur eroverheen. Naarmate de zwangerschap vorderde droeg ik gewoon hele nette kleding maar geen pantalons meer...geen kip die er naar kraaide en het zat een stuk comfortabeler. Ik vond het ook zonde om voor 2 maanden zakelijke positiekleding te kopen

9. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik had ook een aantal rokjes gehaald, staat supernetjes (gecombineerd met bijv een jasje) en het zit ook nog heerlijk...

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bij Promiss is ook nog wel het een en ander aan zakelijke kleding te vinden, maar ja, een Armani vind je niet zo snel he ;)

Groet van Kiki

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Het moet mogelijk zijn, het vorige kantoor waar ik zat, was zakelijke kleding verplicht en daar liepen heel wat zwangere dames, ze zagen er echt schitterend uit, maar waar ze de kleding vandaan hadden, dat kan ik je niet zeggen helaas.
    Succes

12. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ik heb vrij in het begin van mijn zwangerschap een zwart pak gekocht, broek met jasje (van noppies gekocht bij future maman) en twee zwarte jurkjes. Ik moest voor mijn werk regelmatig netjes gekleed. Op het moment is mijn verlof al begonnen dus ik zal het niet veel meer dragen. Ik wil ze binnenkort op marktplaats gaan zetten. Ik weet niet welke maat jij draagt, maar misschien is het zwarte pak iets voor jou?

groetjes,
    Cleo

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zou eens kijken bij mom2be (even googlen) hebben ze de betere merken, heel modieus, en goede service. je kan online bestellen. de winkel zit hier bij ons in de stad, en het was eigenlijk de enigste zaak waar ik vond dat je leuke kleding had. fragile, queen mom, mamalicious, noppies, en nog veel meer merken

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik heb ook wat dingen van mamalicious. Draag vaak zwarte rokjes met een blouse voor mijn werk, nu dus nog steeds. Mooie ketting erbij...

Ik moet wel netjes, maar geen jasje, dus dat scheelt misschien.....heb wel een site gezien met zakelijke positiemode, maar weet even niet meer waar....

Ik ga zoeken...

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    www.mom2b.nl is het adres.

Dan wonen wij in dezelfde stad Noura!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja? wat leuk! ik woon in de hoven, waar woon jij dan?

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    In de zuidwijken.

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    misschien ook een tip, je bestaande pakken vermaken, niet het jasje die past waarsch wel je hele zwangerschap door (alleen niet dicht ;) )
    Maar in je broek kun je zo'n zwangerschaps band zetten, dat heeft een vriendin van me ook gedaan, ziet er heel netjes uit. Daarover gewoon een mooie buikband, leuk topje jasje erover heen en klaar.

19. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    jaaah Mom2b . Super . Daar ga ik me wel mee redden.

Dankjullie wel voor het meedenken

20. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Idd bij Promiss hebben ze zakelijker spul. En colbertjasjes kun je gewoon tot (bijna) het eind blijven dragen hoor.
    Succes.

Deel Deze Pagina