Ik moest eerst even zoeken waar ik 't filmpje kon vinden (geloofde het niet ). Maar dit slaat werkelijk alles!
man... das echt ziek.. zon klein mannetjes.. en bij youtude.. staat dat het een mannetje met een groeiziekte is.. maar tis toch echt wel duidelijk een klein kind hoor sorry ! maja hij woont ergens in zuid-amerika ofzo...(fumeta? ) daar gebeuren de meest afschuwelijke dingen.
pff klere zeg! heb met open mond gekeken. dit help mij trouwens wel met het stoppen met roken want eigenlijk doe ik dit ook. heb nu nog 3 sigaretten in mijn pakje zitten en als die op zijn komt er geen nieuwe meer!
nou pluys... dat vind ik echt heel goed.. want roken is echt slecht voor je beeb.. ben trots op je ! (K)
Volgens mij is het geen kleuter hoor... Zoals hier eerder is gezegt is dat een jochie met een groeiziekte. Dat hij te jong is om te roken is wel zo ja, dat zie je wel, en ik praat het ook echt niet goed! @pluys, goeie beslissing! Ik heb sinds ik wist dat ik zwanger was ook niet meer gerookt.
ik had nog een pakje sigaretten toen ik mijn test deed (zaten er nog een stuk of 7 in). nu een week later zitten er nog 3 in dus ik ben een heel eind de goede kant op !