Hallo allemaal, Ik kon gisteren niet wachten van nieuwsgierigheid en heb een test gedaan. Is wel een predictor earlyen kwas toen 10 dpo. Er was onmiddellijk een licht lijntje op te zien, maar nu slaat de twijfel toe omdat ik op internet las dat deze testen soms vals positief aangeven Groetjes een stilletjes hopende mama
Deze predictor early is de gevoeligste en betrouwbaarste test die te koop is De oude predictor early gaf heel vaak vals positief. Die zag er anderd uit dan deze hoor Dus... gefeliciteerd
Dank u wel!!! En dank u wel voor de tips de voorbije maanden!! K heb uiteindelijk de thermometer weggesmeten en de digitale ovutesten in huis gehaald. Zeer effectief Nu hopen dat alles goed gaat!!
Dat vals posi was jaren geleden absoluut zo!! Nu zijn deze testen juist heel betrouwbaar.. gefeliciteerd
Dank u wel allemaal! Vanavond een bloedafname laten nemen als extra bewijs voor mijn werk. Daar ik op de medische beeldvorming werk en we onmiddellijk moeten stoppen met werken.
Gisterenochtend heb ik die gekregen. Mijn hcg staat aan 30 momenteel. Laten we hopen dat die snel omhoog gaat nu