altijd cervixslijm bij eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizab, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo meiden,

even een vraagje. Mijn mirena is eruit gehaald, en ondanks dat mijn cyclus gedurende de mirena gewoon doorliep, ben ik hem voor mijn gevoel even kwijt.

Nu vroeg ik mij iets af. Gaat een eisprong altijd gepaard met cervixslijm, of hoeft dat niet? Heb nl. niks waar daar op lijkt, maar wel wat krampen gehad.

Geen idee dus. Iemand?

2. Alita

Alita Niet meer actief

nee hoeft niet!! Ik heb dat ook niet gehad, tenminste een dag maar dat kan ook afscheiding zijn geweest van de sex...bah vies he!!
    Je kunt ook een eisprong hebben zonder uberhaupt iets te voelen of te merken aan je afscheiding...

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ha Cindy,

Thnx, dat helpt!

4. Alita

Alita Niet meer actief

anytime!!!!

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    En wat als je nu wel cervixslijm hebt gehad, betekent dat dan dat je een eisprong hebt gehad? :(

Ik had namelijk vanaf 24 november een paar dagen doorzichtig rekbaar slijm, maar nu weet ik niet of dat komt omdat ik gestopt ben met de pil of omdat ik een eisprong heb gehad. Ik heb eigenlijk alleen nog maar sinds een week gevoelige tepels maar ben nog niet ongesteld geworden aangezien ik niet weet hoe mijn cyclus weer is na het slikken van de pil, maar ook na 11 kg afgevallen te zijn.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wauw olifantje,
    Ehm. Ik dacht dat rekbaar slijm idd betekende dat je je ei hebt gehad. Maar zeker weten doe ik het dus niet meer.

Zou je er niet eens een testje tegen aan gooien?

7. Alita

Alita Niet meer actief

mm ja weet ik ook niet eigenlijk of je dan nu echt daadwerkelijk een ei hebt gehad...

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Rekbaars slijm komt juist vóór je eisprong, dit zorgt ervoor dat de zaadcelletjes goed naar het ei kunnen.

Een eisprong zonder cervix slijm kan zeker (had ik ronde 1 & 2) maar het schijnt wel zo te zijn dat zwanger worden dan minder gaat (of het niet kan weet ik niet!).

9. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    mmm Vandaag had ik hier volgens mij ook last van...

Tis heel dik toch? (wat komen sommige dingen er hier op t forum soms toch vreemd uit..) Zat een beetje te twijfelen of het wel dit slijm was omdat ik ook vanmorgen sex had gehad met glijmiddel erbij.. maar ga er dus wel vanuit..:) want volgens i-net berekeningen zou morgen me eisprong zijn dus kan goed kloppen ;)

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik word gek van dat slijmgedoe. Heb het wel een paar keer per maand. Denk ik: eisprong! Maar heb dan vervolgens een week later pas eisprongklachten en daarna ook weer rekbaar slijm en dan weer een paar dagen niet en dan weer wel:(
    K*tslijm..:D

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    :D Volgens mij hier hetzelfde verhaal. hahahaha.

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm durf ik niet echt omdat ik denk dat ik toch weer een onregelmatige cyclus heb. ;)
    Ik heb sinds vandaag ongikrampen maar nog geen bloed, normaal heb ik het beiden tegelijkertijd. :(
    24 nov had ik heel veel doorzichtig rekbaar slijm en die dagen daarna ook. Dan zou ik nu al overtijd moeten zijn?

Ik heb helaas geen testje in huis, want ik wil nu wel testen. :)

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm snap ik. Hier is het slijm in een keer alsnog gekomen, (ik had mijn banner al vooruit gezet).

Ehm. Succes.. Ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina