Wij doen morgenavond pas.. Dan is de sint natuurlijk officieel in het land,, Vanavond vind ik persoonlijk te vroeg.
morgen natuurlijk hij zit nu nog op de boot naar nederland dus in de theorie van de kids kan het ook nog helemaal niet
morgen komt hij aan dus zoals andere zeggen vanaf morgen. we gaan uitgebreid voor de tv zitten met bakjes snoepgoed en sinterklaasliedjes. zondag komt hij aan in tilburg. weet nog niet of ik zaterdag of zondag de schoen laat zetten maar vind het zelf ook leuk omte doen dat het denk ik morgan al wordt
Hier in 't dorp komt de Sint zondag aan, dus wij doen zondagavond pas de schoen zetten (anders wordt 't allemaal een beetje verwarrend denk ik ).
Morgen. Want morgen is de officiële intocht in Dordrecht(?) En ook hier in de stad komt hij morgen aan. Vraagje trouwens, hoe vaak zetten jullie kindjes hun schoen? Ik weet echt niet meer hoe wij dat deden vroeger
Wij doen het zondag aangezien we er morgen niet zijn, anders hadden we het morgen gedaan Ik denk dat wij het op 2x per week houden, hij is volgende week ook jarig en anders wordt het echt teveel. Weet ook niet meer hoe vaak wij em vroeger gezet hebben
Hier komt hij pas volgende week aan, maar gaan morgen voor het eerst schoentje zetten, want mama kan niet zolang wachten Wortelen en hooi staat al klaar voor het paard
Lastig vind ik dit! Hij komt morgen in Nederland aan, zondag in de stad, maar volgende week pas in het dorp. Wij wonen een beetje op het randje van stad en dorp, dus wat houden we dan aan? Achja, gelukkig snapt ze er toch nog niks van, is 2,5 jaar