Hier opeens erg onzeker over oploop. Er zat een dip in de Kruidvat test van 22/12 toen deed ik de volgende dag er nog 1 in de ochtend. Was knallend maar toen hij opdroogde leek hij opeens minder sterk dan die van 19 en 21. Dus 25 dec in ochtend nog test gedaan. Maar geeft niet echt oploop bij sensitest... (meest rechtse van 2e foto is van gistermorgen) En bij Kruidvat viel hij me ook tegen als ik ging vergelijken. Ook beetje onderbroken lijntje. 3e foto is van beide testen als ze nog nat zijn. iemand ervaring met testen die gelijk blijven...?
Bedankt voor je reactie. Ja doordat ik 3 miskramen heb gehad is er veel onzekerheid en ga ik meer testen, terwijl het misschien juist voor nog meer onnodige onzekerheid geeft. Heb alleen nog 1 KV test en 2 sensitesten liggen dus de verleiding is wel groot om die nog te gebruiken....
Ik heb ook met sensitest getest en dacht oh het word geen echte knaller. Met 7+2 dagen een kloppend hartje gezien en alles zat goed. Ik snap je onzekerheid... doe het jezelf niet aan! Probeer toch te genieten zover het kan.
Geeft moed! Maar wat ik vooral lastig vind is dat ik het idee heb dat de sensitest gewoon de hele tijd gelijk blijft en die van Kruidvat lichter is dan 2 dagen ervoor... van 23 december. Nouja 15 Jan de echo en zolang ik geen bloedverlies heb, toch nog de moed erin houden!
Ga duimen voor je dat 15 januari alles oké is! Die van de Kruidvat vind ik er echt wel prima uitzien.
@bluedrake Ja is te hopen dat het goed gaat. Tot nu toe nog elke keer 1 of 2 miskramen gehad voor de 2 goede zwangerschappen die ik mee heb gemaakt. Onze jongste is van febr 2020 dus echt te hopen dat het nu eens goed mag gaan zonder eerst een miskraam.
Uh nou 1 was de allereerste en toen had ik heel weinig getest. De andere was de oploop achteraf ook minder volgens mij maar dan ook de start al minder. En bij 1 was de oploop goed tot zover ik getest had en toen hadden we ook nog kloppend hartje maar liep het met 8 weken al 2 weken achter. Dus was gegroeid tot 6,5 week ofzo.
Ziet er goed uit hoor meis! Wellicht even een digitale met weekindicator doen? Dan weet je zeker of het goed oploopt
Hoeveel donkerder wil je ze nog hebben? Helemaal na die van vanochtend! Prachtige testen! Nu lekker proberen te genieten meid, van harte gefeliciteerd!!