Hoi ik heb op 1 maart een terugplaatsing gehad...en ik kon het niet laten al te testen...hier was een licht streepje op te zien.....ik juich nog niet voel soms krampen.....en dan denk ik dat mijn ongesteldheid door gaat breken....hadden jullie na een positieve test ook last van krampen in het begin....er zijn nog meer klachten zoals brandend maagzuur en emotioneel...graag reacties
Aaah wat spannend! Klinkt best goed Die symptomen die je beschrijft horen bij een prille zwangerschap. In mijn album zie je mijn testen op dag 9 en 10 na tp van een cryo. Heb je pregnyl gespoten en hoe lang is dat geleden? Morgen weer een testje tegenaan gooien denk ik?
Aan oké ga eens kijken bij jou testen......het is geheel in natuurlijke cyclus gegaan ...geen hormonen..helemaal niks ik zit bij erasmus mc Rotterdam en daar gaan ze er vanuit dat het in natuurlijke cyclus ook zo gaat.....en dat mijn lichaam het zelf moet doen......had jij nog meer klachten..en hoever ben je nu
Bij mij ook in eigen cyclus maar wel met pregnyl om er zeker van te zijn dat de eisprong ook echt gebeurde. Ik was af en toe wat licht in mijn hoofd, vooral krampjes in mijn buik en rug en beetje ongi gevoel, maar de echte symptomen kwamen pas met 6 weken (vooral heel misselijk). Ben nu 23,5 week dus geen ontkennen meer aan
Nee dan kan je er bijna niet meer onderuit...vind jij zwanger zijn leuk.....ik ga morgen gewoon weer testen en kijken als het streepje nog positiever word....spannend
Ja dat is zeker zo.....ik wil nog niet te hard van stapel lopen een soort van bescherming.....die krampen maken me onzeker..tis niet veel en trekt weg maar toch.....werd jij daar ook onzeker van.....
Oh ja zeker hoor, heb me sufgegoogled. Met name bij de eerste. Bij deze zwangerschap wist ik dat het erbij hoorde dus was ik iets rustiger. Hang in there! Ik duim voor een steeds dikker wordende streep