hee meiden! vanavond hebben wij een fotoshoot met zijn 3tjes. super leuk natuurlijk! maar nu ben ik super zenuwachtig en een beetje op zoek na ideeën.. De fotograaf zal er ook wel wat hebben, maar ben ook benieuwd na jullie ideeën of leuke foto's van jullie met kinderen.. bedankt! liefs x
Wij hebben september vorig jaar fotoshoot gedaan, maar dan zonder kids. Alleen me vriend en ik samen. Die fotoshoot hebben we bij een kasteel gedaan. Misschien een ideetje? En bij water heb je ook al gauw mooie foto's, of bij/in een bos. Zelf hou ik ook wel van de industrie terreinen, je heb bij 'simpele' dingen,al gauw mooie foto's! Succes en veel plezier vanavond!
Wij hebben 3 maand geleden een fotoshoot laten maken met ons toen 6 maand oude dochtertje, maar gewoon in de studio. We hebben hen gewoon hun gang laten doen en de foto´s zijn geweldig. Een klein detail wat super leuk was op de foto: ons kleine meid moest haar schoentjes en sokjes uit doen. Een heel mooi natuurlijk beeld!
Ik vind het altijd wel mooi als alle kleding op elkaar afgestemd is, dus allemaal spijkerbroek en wit shirt ofzo. Veel plezier vanavond!
Kleding op elkaar afstemmen is idd heel leuk Alledrie op een ander niveau. Bijvoorbeeld eentje zit op een stoel, eentje staat daarachter en kindje op de nek. Of eentje zit op de grond, eentje zit iets hoger en weer een staat. Maar ik denk dat de fotograaf zelf ontzettend veel ervaring en dus ook ideen zal hebben over wat leuk is voor familieportretten! Ik zou dus me nu alleen "druk" maken over jullie kleding