NOS op 3 - Moeder vergeet baby op dak auto een 19 jarige moeder die haar kindje met mc op het dak heeft gezet, en vergeten is de baby weer terug in de auto te zetten.... en dan je kindje verliezen op een kruispunt....:x:x:x:x:x gelukkig mankeert het kindje niets !! * de baby is trouwens amper 5 weken !!
NOS op 3 - Moeder vergeet baby op dak auto foto van de moeder en een fimpje, schijnbaar was de vader van het kindje eerder die dag al opgepakt
Gelukkig dat het kindje niks mankeert! Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je je baby vergeet....
Ik ben geen persoon van vooroordelen, maar ze heeft ook echt zo'n kop van 'ik heb schijt en rijd'. Idd kind 'afpakken' en ergens onderbrengen waar het een veilige en stabiele omgeving meekrijgt..
Ja maar dan nog! Dat arme babytje... Ik hoop dat ze een goed huis voor hem/haar vinden, want het lijkt me inderdaad niet dat het kindje terug naar die ouders moet.
Ik snap sowieso al niet dat je de mc op het dak van de auto zet?? Huh? Verder.. shock ! Gelukkig mankeert t baby'tje niets.
ja.. dat vind ik ook raar. Het deed me trouwens wel een beetje denken aan een beroemde nederlandse die dit `voor de grap` deed bij een opname van banana split. Ik vond het toen al een domme grap, nu helemaal.
Wat een afschuwelijk mens, om a. al te rijden onder invloed, en dat met je kind te doen.. b. je kind gewoon te vergeten. Kind idd nooit meer teruggeven.