Wat voor sport beoefen jij en vind je het leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Of sport jij omdat t 'moet' of gezond is?

    Ikzelf dart (jazeker is dit n sport) omdat ik dit gezellig en leuk vind! En voor de rest sport ik niet, vind er geen hout aan nl. Ik fiets 3x per week (naar mn werk) that's it. En jullie?
     
  2. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Ik sport niet, maar doe alles op de fiets, wandel voor mijn werk 5 x per week een half uur in stevig tempo en zwem af en toe eens een aantal baantjes. daardoor beweeg ik genoeg en sporten ook niet nodig :)
     
  3. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Wat is sporten? :D
     
  4. diana hoogeveen

    diana hoogeveen Actief lid

    7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    ik aquarobbic ik vind het erg leuk 1 x in de week minimaal en verder loop ik heel veel mijn oudste moet naar school boodschappen doe eigenlijk alles lopend alleen met regen dan pak ik de auto :D ben ik ineens veel minder sportief :rolleyes:
     
  5. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb heel lang aan fitness gedaan vond dit heerlijk omdat je er zoveel energie van krijgt, en een mooi lichaam natuurlijk. en ik zwem heel graag. op het moment doe ik aan gewicht heffen (maar hoop dat het deze week niet meer hoeft :))
     
  6. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik doe Bodyshape 2 keer in de week. Niet omdat het "moet", maar omdat ik het heerlijk vind. Hier geen auto, dus ik doe alles lopend. Per week leg ik behoorlijk wat kilometer af.... ;)
     
  7. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik doe niet expliciet aan sport, maar ik rij dagelijks met de fiets en wandel ook dagelijk. Ik heb maar één sport die ik als hobby beschouw, maar die kan ik jammer genoeg alleen maar beoefenen tijdens de wintermaanden. Je raad het al ik skië...gewoonweg zalig, kverlang er alweer naar om te gaan skiëen in de franse bergen.
     
  8. bengel

    bengel Niet meer actief

    steps! ik geef ook les, 1x pweek
     
  9. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Ik fiets '3x in de week naar mijn werk (13 km) en ik fitness 2x in de week. Fietsen vind ik heerlijk, zolang het weer meewerkt (afgelopen week toch maar de auto gepakt :oops: ), fitnessen moet ik mezelf vaak wel naartoe trappen, maar als ik dan bezig ben vind ik het heerlijk.
    O, en ik maak in het weekend regelmatig een lange wandeltocht.
     
  10. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Heb taekwondo gedaan, maar ben een tijdje geleden gestopt vanwege een knieblessure.
    Vond dit altijd super om te doen!
    Lekker afreageren, gewoon super.

    Ben nu nog aan het fitnessen met m'n mannetje samen, wat ook heel gezellig is.
    Af en toe doe ik met een groepsles aquarobics mee, maar bij ons zijn er van die "clubjes" binnen de groepen dus dat is niet zo gezellig als je daar buiten valt.

    Ben van plan om me binnenkort op te geven voor zwangerschapsyoga.
     
  11. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik ben na de bevalling van mijn tweede, maar eens een sportschooltje gaan bezoeken en ik doe het nog steeds! Ik heb bodybalance gedaan en nu doe ik rpm en spinning, 2 dagen in de week!
     
  12. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik fitnes en vind het erg leuk doe het samen met mijn zus het is dan ook ons avondje.
     
  13. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik beoefen geen sport meer sinds dat Daan er is daarvoor ging ik 2 a 3x per week naar de sportschool. We hebben een groot oppasprobleem om dat te kunnen doen dus heb ik helaas me lidmaatschap op moeten zeggen.
     
  14. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik deed aan stijldansen, maar ben te lang en kon geen nieuwe partner vinden toen de mijne stopte. en nu doe ik dus niks :(
     
  15. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik fiets 3 keer per week naar mijn werk ;)
     
  16. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Wielrennen, rpm en fitness. Daarna lekker in de sauna of/en in zwembad. Helemaal relax! :D
     
  17. Milla

    Milla Niet meer actief

    Heel eenvoudig; wandelen.. en dan het liefst wandelroutes!
    Goedkoop, leuk en gemakkelijk, en nog gezellig ook als je het met iemand anders doet, want je hebt alle tijd om lekker te kletsen en vaak heb je er hele goede/leuke gesprekken door!
     
  18. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    Yoga. Ben verder niet zo'n sportfan.
    Wandel en fiets wel veel. Heerlijk buiten zijn!
     
  19. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Voetbal, niet omdat het moet maar omdat het altijd erg gezellig is met de meiden. En dat ik zo beweging krijg is mooi meegenomen ;)
     
  20. Esser

    Esser Fanatiek lid

    29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Paarden! :)
    Ik verzorg, rijd, men (koetsen)........eigenlijk alles wat maar met paarden te doen is! Daarnaast ga ik nog ongeveer 2x per week naar de sportschool. Veel bewegen en veel buiten, altijd lekker!
     

Deel Deze Pagina