Doen wat je gevoel je zegt, dus als je niet wilt een ander keer gaan eten. En ze zijn trouwens nog besmettelijk zolang de blaasjes vochtig zijn. Wij hadden het dilemma met de kerst. Mijn nichtje had de waterpokken en mijn dochtertje was net ziek geweest, dus al een weerstand van niets. Het ging echt heel erg tegen mijn gevoel in om te gaan, maar ja het was kerst. Maar moeder natuur heeft besloten. IVM ijzel zijn we uiteindelijk niet gegaan.....
Ik zou gewoon gaan. Hoe ouder ze zijn hoe meer last ze van de waterpokken hebben. Ze kan het maar gehad hebben. Het wil ok niet zeggen dat ze het nu gaat krijgen. Mijn zoontje heeft het nog niet gehad. Ondanks dat hij toch al een aantal keer gespeeld heeft met kindjes met waterpokken.
Mijn zoontje heeft als laatste van zijn groep op het kdv waterpokken gehad. De eerste had het al maanden geleden, mijn zoontje pas met de jaarwisseling. Er mee in contact komen zegt dus niets over dat ze het direct krijgen. Al zou ik het als ik jou was het niet erg vinden dat je kindje het nu krijgt, je moet er toch niet aan denken als je een baby van een half jaar hebt, dat je dochter dan de waterpokken krijgt... Sowieso kun je het als meisje beter jong gehad hebben dan als je zwanger bent en het krijgt. Allemaal redenen om het niet angstvallig te vermijden. Ga dus maar gewoon lekker Eet smakelijk!
ik zou lekker thuis blijven; je meisje is ook net 1 toch? tot 1 jaar kunnen ze het nog een keer krijgen; is je meisje zit dan net op die grens als ze net 1 is...krijgt ze het straks 2 x:S
hahaha klopt ja Ik ga er altijd heen, ik kreeg zelf pas waterpokken toen ik 8 was en ben daar dood en dood ziek van geweest. Maar nee hoor, mijn dochter laat zich niet besmetten. We zijn al op 3 vlekkenparty's geweest, maar ze wordt echt niet ziek!
Ik zou wel gaan je dochter moet het toch een keer krijgen. Hier hebben ze het nog niet gehad. Zou het wel fijn vinden als de meiden ze zouden krijgen ben ik er met hun gelijk klaar mee. Heb ze zelf 2 keer heel erg gehad en toen was ik het jaar al gepaseerd volgends de ha kan ik ze nog een keer krijgen.
Ik zou ook gaan, maar ik zag dat je dat ook al min of meer besloten had. Ik wil nog wel even zeggen dat niet alle kinderen ziek zijn van de waterpokken. Mijn kinderen zijn er allebei niet anders van geweest, behalve dat ze onder de pokken zaten merkte ik er niets van. Hier zijn ook beide keren wel mensen met kinderen geweest in de hoop dat hun kindje het ook zou krijgen maar dat is niet gebeurd, het is dus ook helemaal niet gezegd dat je je kindje besmet. Bovendien is het erg vervelend als je oudste het krijgt als je tweede kindje net geboren is. Ik ken iemand die dat had en dat kindje mocht de eerste week niet in de buurt van de baby komen; is toch ook niet echt leuk.