Vanavond pregnyl zetten, net bruin bloed verlies?!?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door guusje27, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai dames,

Ik snap er niks van.. Vrijdag follikelmeting gehad en er zat een mooi ei van 16mm dus ik mag vanavond de pregnyl zetten. Alleen nu heb ik vanmorgen bruin bloedverlies.., hoe kan dit nou? Ik heb al vele hormoonmaanden gehad (helaas) maar dit heb ik nog nooit gehad!

Herkent iemand dit?

Groetjes Guusje

2. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Nee, herken het niet. Kan misschien gewoon restje oud bloed zijn uit baarmoeder, door de echo een klein wondje bij baarmoedermond ofzo? Heb je verder ook buikpijn of juist vruchtbare afscheiding?

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb wel veel last van krampen, maar dat heb ik wel vaker tijdens Eisprong.. Vruchtbaar slijm weet ik niet, dit kan ik overigens nooit vinden...

4. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Misschien eisprongbloeding?

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Maar ik heb nog geen positieve ovulatietest.., dus dat kan denk ik niet...

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Guusje: ik heb vrijwel altijd een paar dagen voor eisprong lichte bloedingen, bruinig/rozig. Is nooit een verklaring voor gevonden, maar het is bij mij zowat vaste prik. Ik had dan ook nog geen positieve ovulatietest, dat kwam vlak nadat het bloeden ongeveer was afgelopen en plaats maakte voor vruchtbaar slijm. Ik had het zowel in eigen cyclus als tijdens de IUI met hormonen. Het kan komen door een hormonale schommeling, Dus ja, of dat bij jou nu ook aan de hand is, weet ik natuurlijk niet, maar het kan dus wel! Het kan vast geen kwaad in elk geval.

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oké thans Pien, toch heb ik een gevoel dat deze maand niet goed gaat.. Heb meestal wel een tweede streepje voordat ik pregnyl zet en heb nog nooit een bloeding gehad, en we zijn echt al een poos bezig om zwanger te worden. Kan t misschien door mijn miskraam komen? Die had ik anderhalve maand geleden? Ik snap er in ieder geval echt niks van en voel me behoorlijk onzeker.. Maar toch maar voor de zekerheid pregnyl zetten en klussen..

Liefs guusje

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik snap dat het je onzeker maakt. Wie weet heeft je miskraam inderdaad hier wat invloed op gehad, je lichaam is daardoor hormonaal toch wat van slag van misschien. Maar je hebt een mooi eitje klaar liggen, en of je nu wel of geen positieve ovulatietest hebt, door de pregnyl gaat jou eitje in elk geval springen (ongeveer 40 uur na de pregnyl). Bij de IUI's keek ik ook wel eens of ik al een positieve ovulatietest had, maar die had ik nooit voordat ik pregnyl spoot.

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks voor je uitleg, fijn om te horen!

Helaas kan mijn man niet presteren... Hij werkt tegenwoordig van Sochtends vroeg tot s'avonds laat.. We lopen nu te rommelen met spuitjes en een bakje, om het maar te gaan insemineren zelf. Ik heb vanmorgen al t ziekenhuis gebeld, we willen graag overstappen op IUI want zo gaat t denk ik al echt niet werken!

Deel Deze Pagina