belde net me schoonma heel zenuwachtig zegt ze dat me schoonvader een lijk heeft gevonden in het kanaal in westdorpe of bij zelzate ik schrok me eigen echt kapot joh ze zijn onder vraagt en moesten hun gegevens geven de man lag al 2 dagen in het water
kan me voorstellen dat dat even schrikken is ja! zoiets zie je niet elke dag.. je schoonouders worden ondervraagd om te kijken wat het verband kan zijn tussen een eventuele vermissing van iemand en het tijdstip van de vondst. is echt nodig voor het sporen onderzoek. de rechercheur zal dan ook vragen of nazorg nodig is door slachtofferhulp.... zo'n vondst kan namelijk wel een dikke impact hebben op de vinder. wens ze maar sterkte van mij. Aoife
Yek ik zou er ook niet aan moeten denken zeg. Ga je een lekker stukje wandelen met de hond. Mijn vader is (of tenminste was, hij is nu lekker gepensioneerd) politieman. Maar hij vertelde wel eens dat die geur van zo iemand echt heel erg vies is en dat gaat dus gewoon even niet meer weg uit je neus...smerig lijkt het me.
ja dat klopt. een specifieke geur...als je het eenmaal geroken hebt, vergeet je het nooit meer. het lijk lag twee dagen in het water? dan zal dat er ook niet fris hebben uitgezien. maar dat is weer afhankelijk van de weersomstandigheden. en de toestand waarin het slachtoffer verkeerde toen hij of zij nog in leven was. daarom is die nazorg zo belangrijk.. succes ermee! Aoife
Nee en hij gaat dus gewoon ff niet meer je neus uit.... Lijken die er al ff liggen zijn nooit fijn. Water en warmte is echt te ranzig. Nu mijn paps met pensioen is verteld hij wel eens wat verhalen, eerst mocht dat natuurlijk niet. Maar joh ik zou ook echt niet zoiets kunnen doen hoor. Staan ze daar nu zo'n man uit het water te vissen. Op tv met Baantjer ofzo kan ik het nog hebben, maar als je dat IRL tegenkomt...ieuwww
Me vriend heeft een jaar of 5 geleden ook een lijk gevonden. Werkte in de lndbouw en het stonk wel maar ze dachten dat het een dood beest was. toen ze gingen kijken hoever dat het dier al aan het wegrotten was lag daar een man die was neergeknalt. Ze hebben toen onder begeleiding van de politie de struiken weg moeten halen zodat ze het ged konden onderzoekn. Me vriend zegt ook een echte lijk geur vergeet je nooit meer. Er is bij hem toen ook slachtofferhulp aangeboden hij heeft toen nee gezegd waar hij later wel spijt van heeft gehad want het heeft hem heel lang geduurt voordat het wat verwerkt was. Maar ja mannen he te trots om je te laten helpen.
Mijn schoonvader heeft voor, als ik me niet vergis, 2 jaar terug ook een lijk gevonden. Een vermoorde vrouw, ze lag ergens aan de kant van een landweggetje. Mijn schoonvader reed er 's ochtends altijd langs, hij was altijd heel vroeg ivm zijn werk. Hij is niet gaan kijken, had wel door dat het iets was wat niet pluis was. Hij heeft de boer opgehaald die er vlakbij woonde en samen zijn ze van iets dichterbij gaan kijken. Ook gelijk de politie gebeld. Mijn schoonvader is het nog steeds niet vergeten, maar hij is niet zo'n prater, dus heeft het opgekropt. Heel zielig. Wens je schoonvader sterkte.