Dames wie besteld de zwangerschapstesten van deze website? Zijn ze goed? En wordt het echt op tijd bezorgd? Welke gebruiken jullie? En anders waar bestellen jullie je testen?
Ik heb daar toen mijn ovu testjes besteld en vond dat ze snel binnen waren. Er zaten ook een paar zw testen bij maar ik was daar niet zo gek op (ben een vroege tester) Persoonlijk vind ik de kv testen het beste zeker als je vroeg wil testen.
ik zou voor zwanger en kids gaan, de extra gevoelige testen. Ze kosten een drol en ze zijn hartstikke goed, geen indrogers niks. Succes!
Ik heb al redelijk wat pakjes versleten maar bij mij wordt het tweede lijntje op de ovulatietest nooit echt donker. Vraag me nog steeds af of ik wel ovuleer (heb 1 maand getemperatuurd en dat wees wel op eisprong en de lijntjes zijn wel soms duidelijker dan anders..)
Ik heb de ultragevoelige zw testen gebruikt, werden niet echt snel donker. K2v5 was al 3 keer zo donker als die van 123 op hetzelfee testmoment met = urine. Ik zou ze niet meer gebruiken.