123zwangerschapstest.nl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Momma, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames wie besteld de zwangerschapstesten van deze website? Zijn ze goed? En wordt het echt op tijd bezorgd? Welke gebruiken jullie? En anders waar bestellen jullie je testen?

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb daar toen mijn ovu testjes besteld en vond dat ze snel binnen waren. Er zaten ook een paar zw testen bij maar ik was daar niet zo gek op (ben een vroege tester) Persoonlijk vind ik de kv testen het beste zeker als je vroeg wil testen.

3. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    ik zou voor zwanger en kids gaan, de extra gevoelige testen. Ze kosten een drol en ze zijn hartstikke goed, geen indrogers niks. Succes!

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier sluit ik me bij aan.

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik heb al redelijk wat pakjes versleten maar bij mij wordt het tweede lijntje op de ovulatietest nooit echt donker. Vraag me nog steeds af of ik wel ovuleer (heb 1 maand getemperatuurd en dat wees wel op eisprong en de lijntjes zijn wel soms duidelijker dan anders..)

6. Zonnetje6

Zonnetje6 Lid

22 nov 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de ultragevoelige zw testen gebruikt, werden niet echt snel donker. K2v5 was al 3 keer zo donker als die van 123 op hetzelfee testmoment met = urine. Ik zou ze niet meer gebruiken.

Deel Deze Pagina