Vanavond testen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by RP81, Nov 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RP81

RP81 Lid

Aug 11, 2007
    23
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb op 27 september een miskraam gehad na 10 weken zwangerschap. Op 26/10 heb ik mijn eerste menstruatie weer gehad en ik ben nu 3 dagen overtijd. Nu al word ik GEK van onzekerheid! Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar durf het niet te hopen. De vorige keer had ik bijvoorbeeld erg gevoelige borsten en nu helemaal niet. Nu heb ik juist al een paar dagen druk op mijn onderbuik/baarmoeder, beetje ongesteldheidsgevoel, maar ik word niet ongesteld. Hoop maar dat die druk wel goed is, ik ken het verschijnsel niet. Jullie wel?‏

Als je eenmaal een MK hebt gehad, is het toch anders. Ook al blijk ik vanavond zwanger te zijn, ik ben dan niet meer direct helemaal zeker van mijn zaak tot aan de eerste echo. Ik zou echt superblij zijn, maar dan volgen er toch wel wat onzekere weken. Ik vraag me ook af hoe met hoeveel weken er op een echo te zien is of het wel of niet goed is. Weet iemand dit?‏ De vorige keer had ik een leeg vruchtzakje.

Nou, wish me luck, ik zal hier vanavond of morgen het vervolg wel schrijven.

Liefs,
    RP

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Jeetje wat spanned! Kan me voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid. Veel succes, hopelijk is je test positief!

3. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    ooooooooooooohhhhhhhhhhhhh spannend joh.
    Ik duim voor je!

Ik ga zelf morgenochtend maar weer eens een testje doen.
    Inmiddels al 3 dagen overtijd. in mijn banner staat 5, maar die klopt niet meer.

succes vanavond

liefs

4. Yvan

Yvan Lid

Oct 18, 2007
    61
    0
    0
    Spannend zeg! Ik duim voor je dat je zwanger bent!

5. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    jeetje wat spannend zeg!
    Wanneer ga je testen?
    Bij mjn zwangerschap konden ze al met 9 weken het hartje horen. misschien kan het ook wel eerder. Als je zwanger bent gewoon doen alsof je niet weet wanneer je zwanger bent geworden of doen alsof je l verder bent. dan maken ze altijd een echo! spannend ik zal voor je duimen....

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Volgens mij moet tussen week 6 en week 7 het hartje kloppen bij een echo.
    Ongi gevoel aan het begin van een zwangerschap schijnt heel normaal te zijn.
    Heel veel succes met testen!

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

Nov 21, 2007
    1,149
    0
    0
    Hooeee spannend, ik duim met je mee hoor!

8. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    spannend!

ik kom vanavond terug om het vervolg te lezen.....

heel veel succes!

9. RP81

RP81 Lid

Aug 11, 2007
    23
    0
    0
    Jeetje, wat een lieve reacties allemaal! Echt geweldig! En ik vind het ook super dat iedereen elkaar zo steunt op dit forum! Ik kom vanavond terug met hopelijk positief nieuws! En zo niet, dan horen jullie het ook!

Sarah, bedankt voor de tip, misschien ga ik hem wel gebruiken ;)

Liefs!

10. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Spannend hoor..ik duim voor je.
    Die druk op de onderbuik etc ken ik wel van mn eigen zwangerschap...
    Geen idee wanneer je kunt zien of het oke is op de echo..maar gezien je eerdere miskraam kun je toch ook eerder een echo krijgen? Ten minste heb ik her en der wel eens gehoord.

11. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    spannend meid ik hoop dat ie hartstikke positief is

12. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb afgelopen week een miskraam gehad. De verloskundige vertelde mij dat als ik weer zwanger was dat ik dan in de zesde week mocht komen om naar het hartje te kijken. Ze adviseerde mij om dit niet eerder te doen omdat je dan kans hebt dat het hartje nog niet ontwikkeld is en daar word je alleen maar onzekerder van. Dus in week zes bellen lijkt me dan een goed plan!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ RP81 heel veel succes meid ik hoop natuurlijk ook dat je hier vanavond of morgen een mooi vervolgverhaal neerzet!

14. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    ik ook ben benieuwd spannend!

15. RP81

RP81 Lid

Aug 11, 2007
    23
    0
    0
    YES! Hartstikke positief! Ik ben helemaal door het dolle heen! Echt super bedankt voor al jullie reacties, echt heel lief!

Ik ga morgen maar even vragen aan de gyneacoloog wanneer ik mag komen voor een echo. Gezien mijn vorige miskraam zal ik misschien nu inderdaad wel eerder mogen komen.

Oh wat ben ik blij! Meiden, superbedankt voor de steun en heel succes jullie ook!

Liefs van mij!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

WOW!

Van harte gefeliciteerd meid!

Geniet er lekker van he!

17. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    GEFELICITEERD!

18. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Echt van harte gefeliciteerd! Super dat je nu al weer zwanger bent. Ik weet dat het niet makkelijk wordt maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten.

Groetjes Kolibri

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    van harte gefelicteerd geniet ervan !

20. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677