hoeveel dagen ongipijn voor ongi?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lauwie, Dec 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    vanaf zondagavond heb ik al buikpijntjes die lijken op (naderende) ongesteldheid en ik ben nog steeds niet ongi...
    mijn luteale fase is tussen de 9 en 12 dagen. vandaag is dag 12 DPO en vanochtend heb ik negatief getest.

ik ben nu heel benieuwd hoeveel dagen jullie normaal ongipijntjes hebben voordat het zo ver is.

bedankt alvast, liefs, lauwie

2. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    De laatste keer heb ik totaal géén krampen gehad maar de keren daarvoor was het ongeveer 4/3 dagen voor de menstruatie.

De 2e en 3e ronde vanaf mijn eisprong tot aan de menstruatie krampen!

Oftewel: Het wisselt elke maand!

Liefs Dib

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

bij mij wisselt het ook erg. De vorige keer had ik wel buikpijn vooraf, maar echte krampen pas toen het doorbrak. De keer daarvoor had ik 5 dagen ervoor al behoorlijke krampen steeds...

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    De laatste keer had ik een paar dagen voor NOD al lichte ongipijntjes, die keer daarvoor al vanaf de eisprong tot NOD een licht ongigevoel en nu voel ik nog helemaal niks. Het wisselt dus elke maand bij mij.

Wat ik wel heel raar vind is dat sinds we er echt voor gaan... en dat is nu drie maanden... ik veel meer pijntjes etc. heb na m'n eisprong tot aan NOD. Het halfjaar daarvoor (ook zonder pil), had ik nooit zover voor NOD een ongigevoel of steekjes. Ik denk dan... zal er dan toch iets gaande zijn in m'n lijf, maar gaat de bevruchting niet goed of mislukt de innesteling. Ook de ongesteldheid komt anders op gang dan daarvoor.

Share This Page