ik heb vanavond een themafeest met wat meiden (vrouwen) van mijn werk! we hebben een ''back to the 80's party'' ik ga me zo ff optutten en dan mag ik er 4 op gaan halen. ik ben de bob maar ik drink toch nooit dus ik mag rijden ik zal morgen wel laten weten hoe het was....
Altijd erg leuk zo'n feest. Wij gaan regelmatig naar Aus der Reihe Derrick hier in Utrecht. Altijd een themafeest eigenlijk hahah. Nee hoor even grappig, is lekkere 70's en 80's muziek en een divers publiek. GEzellie... Sinds zwangerschap gaan we eigenijk niet meer zoveel uit..
Wauw gaaf! Heb ik ook een keertje gehad. Erg gezellig en heerlijke muziek! Fijne avond and have fun!!
het was kei gezellig! wat hebben we toch gelachen zeg!! wij doen iedere maand een bedrag uitleggen en dan hebben we ieder jaar een uitje! en het was het zeker waard....volgend jaar gaan we 'n dagje shoppen in amsterdam 8) het was trouwens in vinkel de dorsvlegel
wie is die goede vriend dan? er waren er een hoop in themakleding....als je verteld waar dat ie in verkleed was kan ik 'm wel herinneren
Volgens mij is hij nooit verkleed, hij is ober. Erg lange man (2 meter), krulletjes, donker haar, Brilletje (of hij had zijn lenzen in(?))
ja! die heb ik volgens mij wel gezien! hij had een geel shirt aan....hij bracht drinken bij de tafel achter ons.