ik heb vandaag mn baby kamer gekocht,superleuk met alle kleuren van mn ouders gekregen,mooi kado he,en mn kinderwagen uitgezocht de queeniespeedysx de kleur wagtail,die nieuwe kleur voor meisjes met roze,groen en nog wat andere kleurtje superleuk,heb ik van mn schoonouders gehad ik ben wel heel erg verwend he : was n leuke gezellige dag gr sophietje
zo lekker verwend idd.. !!! ik heb ook de speedi XS, wagtail besteld zo'n geweldig mooi ding..!! in iedergeval heeel veel plezier met je wagen en de kamer xx. sarah
Fijn zeg dat je nu alles hebt En natuurlijk heel erg lief van je ouders en schoonouders om jullie zo te verwennen Zet je wel de foto`s in je album of hier op de site : Ben natuurlijk wel razend nieuwschierig geworden nu Heel veel plezier van de babykamer en kinderwagen ...... Groetjes Joyce
Wat leuk voor jullie. Nou nog even wachten totdat het geleverd wordt en dan helemaal klaar. Geniet van zulke (schoon)ouders.
O wat leuk hé! Leuk hè om die dingen uit te zoeken? Weet je al wanneer je alles binnen krijgt? Of was het allemaal op voorraad? Groetjes Wendy,
Leuk hè dat urenlang babyshoppen. Heb ook een quinny speedy sx besteld; alleen kleur olivegreen, lekker stoere kleur. Silly