en dan wel naar de BINGO Oke, is wel oudbollig, mijn vriendin en ik horen bij de jongeren aanwezig (ik ben 33 en zij is begin 40) maar toch, zoooo leuk. Echt niet alleen voor bejaarden Het is ook alweer even geleden. I.v.m. ziektes (en mijn vriendin die nu mee gaat -we gaan al jaren altijd samen) is onlangs geopereerd i.v.m. borstkanker, ze wordt nu bestraald, maar ze wilt het toch weer proberen vanavond. Als ze toch te moe wordt, dan gaan we gewoon weer naar huis. Maar ze wilt het toch proberen, en ik heb ook zo'n zin. Hoop echt ook dat we wat winnen. Duimen jullie voor ons
Haha wat leuk! Ik zal duimen voor jullie Toevallig gaan man en ik vanavond ook uit, is al heel lang geleden. Wij gaan naar the hungergames.
Ik doe het ook weleens met mijn schoonbroertje en een vriendin en ik ben 25 Altijd leuk als je wat wint. Succes vanavond!
Haha toevallig, wij gaan vanavond ook voor het eerst in tijden weer weg naar dezelfde film! Veel plezier vast! En loes, veel plezier!! Dat je maar wat leuks mag winnen haha