Bah ... snap er niets meer van ...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mystic Sun, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Even wat van me afkletsen hoor ...
    Ik ben gestopt met de prikpil (had deze maar 1x gehad na mijn MK) en intussen is deze helemaal al uitgewerkt.
    Veel klussen met mijn partner...
    Nu nog steeds geen ongi na dikke 2 weken maar wel eerst last van zere tepels 2 weken terug, dat is nu weer over, heel erg moe de hele week al, nu al dikke 4 dagen lichte buikkrampjes af en toe die niet echt als een aankomende ongi voelen (misschien toch een eisprong?) en ben verschrikkelijk duizelig vandaag.
    Had vorige week al getest maar negatief (kan te vroeg zijn natuurlijk)...
    Pffffffff voelt echt maf, heb in het verleden vaker de prikpil gehad en ermee gestopt maar werd telkens vrijwel direct een week erna weer ongi, nu niet.
    En ontpillingsverschijnselen heb ik nimmer gehad van de prikpil, maar voel me zo maf nu..
    Ik denk dat ik er met een weekje of 2 toch even weer een testje tegenaan ga gooien, vind het nu wel spannend hoor maar hoop nog op niks, dan valt het altijd mee, maar ja aan de andere kant zullen we zo verschrikkelijk blij zijn als het ons wel weer is gegund...
    Aan de ene kant hoop ik op een positieve test anders hoop ik dat mijn ongi snel komt zodat ik een banner kan maken en we verder kunnen gaan, het is allemaal zo onduidelijk nu nog.
    Lastig hoor, ik wordt nu echt gek van mijn eigen lichaam....

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Dat is inderdaad lastig! En het houdt je de hele dag bezig dan... Sterkte met wachten en ik zal voor je duimen dat het raak is!

3. Tjesie

Tjesie Lid

11 jul 2008
    9
    0
    0
    Nou ik herken je verhaal goed!

Sinds 3 Juli is mijn prikpil uitgewerkt die ik 3 keer heb gehad, daana van 16 juli een weekje een ongi/onttrekkingsbloeding gehad.

Eigenlijk nergens last van gehad tot vorige week.
    Erg veel moe, veel last van de onderrug, steekjes/drukkend/zeurendgevoel in onderbuik en in de liezen :( En met vlagen het gevoel dat er een ongi aan komt en sinds een paar dagen een vervelende ijzer smaak in mijn mond.

Al bij de huisarts geweest, urine laten na kijken op blaasontsteking waar niks uit kwam. Moest het maar nog een weekje aanzien van de huisarts, dacht dat ik wel een virusje zou hebben.
    Zelf al een test gedaan natuurlijk maar die was negatief.

Je wordt een beetje gek gemaakt door je eigen lichaam...

Deel Deze Pagina