Vanavond vertellen aan mijn ouders!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jody79, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey meiden,

    Nou, ik ga het vanavond vertellen hoor!
    Ik heb een hele mooie taart besteld in de vorm van een beschuit met voor de helft blauwe en de andere helft rose muisjes. En opschift: Gefeliciteerd Opa en Oma.

    Ik had al even naar mijn ouders gebeld dat we wat lekkers voor bij de koffie over hebben en hoe laat zij de koffie klaar hebben. Hoorde ik dus net van mijn oud tante die daar toevallig was dat ze nogal raar gereageerd had: "hoezo wat over hebben, ik snap er niets van". Gelukkig heb ik me eruit kunnen lullen want vandaag heb ik ook te horen gekregen dat ik een vast contract krijgt bij mijn oude werkgever (dat hing al in de lucht, maar die kogel wilde maar niet door de kerk). Dus nu was het duidelijk voor haar. Ben zo benieuwd hoe ze reageren!

    Spannend, ik kan niet wachten. Hoop dat ze niet heel raar reageren door de schrik, want ze verwachten het echt niet.
     
  2. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wanneer hebben jullie het wie verteld en hoe?
    Ben benieuwd naar jullie verhalen!
     
  3. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Spannend!

    Ik ben superbenieuwd naar de reacties,

    Mijn vader hebben we het met 5 weken verteld omdat mijn zus net was bevallen van een 2de meid en ikzelf heb ook al een meid, we zijn erheen gegaan en mijn dochter heeft verteld dat wij over 7 maanden misschien wel voor een kleinzoon zouden zorgen ;) Opa was erg blij, de een eruit en de ander erin zei hij, we zijn lekker mee uit eten genomen.

    Zijn vader hebben we het met 7 weken verteld, een gedichtje gemaakt die op mijn vriend en zijn vader sloeg

    Het was dus zon gedichtje dat als hij van elke zin de eerste letter pakte stond er * je wordt opa*

    Hij reageerde met: huh hoezo je wordt je opa, hoe bedoel je, hoe kan dat nou, je wordt opa!?

    Toen het tot hem doordrong was ie heel erg blij ermee.
    Was erg schattig,hahaha, die had het ook van ons totaal nog niet verwacht.

    Succes!
     
  4. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat Spannend Jody,

    Leuk om het zo te vertellen.
    Veel plezier. :)

    Liefs Jodi
     
  5. Niet meer actief

    Superleuk idee met die taart.
    Veel plezier met vertellen!
     
  6. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Leuk Jody, ik ben benieuwd.

    Leuk idee met je taartje!

    Ik heb het alleen mn moeder nog maar vertelt en zal derest pas vertellen als ik 13 weken ben.

    Mijn moeder breit op dit moment heel veel voor collega's, familie leden, vrienden etc dus heb ik haar 1 bolletje roze wol en 1 bolletje blauwe wol gegeven ingepakt met de vraag of ze sokjes wilde breien.

    Nou een succes hoor!
     
  7. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Heel veel plezier met het vertellen.
    Dat is wel een leuk idee, die taart :D
    wij hebben het met een gedicht gedaan, met een klein kadootje erbij.
    Ze wisten ook van niks, ze hadden bij ons de moet al opgegeven.
    Omdat mijn vriend altijd heb gezecht dat hij geen kinderen wilde :D
    Is hij nu even 180 gr gedraaid :D
     
  8. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    We hebben het verteld op 2e paasdag we wisten het met goede vrijdag we hadden graag eerst iets leuks willen kopen ofzo maar helaas we konden onze mond niet houden dus hebben we gewoon gezegd dat ik zwanger ben. Ze waren helemaal blij maar niet verast omdat ze ook wel een keertje verwachten dat het nieuws zou komen maar nog niet zo snel want een week ervoor hadden we nog over gehad en hadden we gezegd nog eerst een keer uitbundig op vakantie te willen en dan te stoppen met de pil. alleen heeft de pil gefaald en bleek ik op het momnet van dit onderwerp al zwanger te zijn haha. dus hebben we een dubbel wondertje.
     
  9. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jody79: Enne? Hoe was t? Ben benieuwd!
     
  10. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja hoe was het Jody?

    Wij gaan het met sinterklaas vertellen, als we met z'n allen bij elkaar zijn. Hopelijk hou ik het tot die tijd vol ;)

    X Neia
     
  11. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Mijn ouders hadden een nachtje op onze hond gepast en ik heb toen een bos bloemen gekocht met een kaartje eraan.Op dat kaartje had ik geschreven bedankt voor het oppassen"oma en opa''.

    Mijn moeder zei:pff opa en oma en keek ons aan dus wij alle twee ja over ong 7mnd :)

    Jody ik ben benieuwd hoe je ouders gereageerd hebben hoor!

    Groetjes Claudia
     
  12. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik was afgelopen weekend wel noodgedwongen om het aan mijn ouders te vertellen. We hadden nog willen wachten (toen precies 6 weken), maar ik kon er niet meer onderuit. Mijn ouders waren bij ons aan het klussen in de gang en ik was met mijn moeder bij de bouwmarkt om verf e.d. te halen. Mijn moeder wilde samen met mij gaan verven! Terpetine e.d. ingeslagen. Ja, en nu? Spoedoverleg met mijn vriend. Dus toch nu maar vertellen. Ff snel naar de stad gereden en 2 slabbertjes gehaald met als opdruk: mijn oma is toevallig wel de beste oma van de wereld! En zo ook een voor opa. Ze waren erg verrast en mijn moeder in tranen. Ze hebben nu samen de gang maar geverfd, met de kamerdeur dicht en de buitendeur wagen wijd open brrr...
     
  13. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nou meiden, het was echt toppie!

    Toen mijn vader de deksel van de doos afhaalde, werd hij helemaal stil en vroeg: "ben je zwanger?" Duhhh.... natuurlijk..... maar goed. Mijn moeder hing met haar hoofd net in een kastje op dat moment. Ze kwam overeind en die blik: onbetaalbaar! Nou, wat traantjes hier en daar.
    Mijn vader moest nog lesgeven en had die jongens maar even snel aan een opdracht gezet. Hij kwam bij me zitten en zei: "goed gedaan meissie!". Zo lief! Mijn moeder heeft al allemaal grootse plannen volgens mij, want mijn oude slaapkamer moest maar babykamer worden voor als hij/zij komt logeren en ze vroeg al naar een oppasschema (haha), we hebben maar even gezegd dat dat nog wel komt...

    Toen kwam mijn broertje toevallig binnenlopen. Dus ik zeg, pak maar een stuk taart. Hij had het gewoon niet eens door toen ie die taart stond te snijden! Dus ik vraag aan hem: "hoe zou je het vinden als je oom zou worden?" Hij (heel droog): "daar heb ik toch niets over te zeggen". Hahaha, ze zijn niet van die praters, de mannen in onze familie.

    Toen zijn we ook nog maar even naar Oma gereden om te vertellen dat we niet op haar verjaardag kunnen komen. "Ach, meissie dat is nog zo ver weg, waarom niet dan". Dus ik: "omdat ik dan waarschijnlijk lig te bevallen!". Zij was helemaal blij, ze had er niet op gerekend om een achterklein kind te krijgen.

    :D Dus iedereen blij en wij natuurlijk nog het meest!
     
  14. Annika1980

    Annika1980 Bekend lid

    8 jun 2006
    676
    0
    0
    Wat een gave reacties!! Kan me voorstellen dat je je nu supergelukkig voelt! :D :D :D

    Trouwens, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  15. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    He jody super leuke reactie hoor nu maar lekker genieten van je zwangerschap!

    Veel liefs Claudia
     
  16. tascha

    tascha Fanatiek lid

    8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wat een ontzettend leuke reacties. ben heel erg blij voor je.

    gr tascha
     

Deel Deze Pagina