Hallo zwanger dametjes! Vanavond is het volle maan en wou even kijken of het echt klopt dat er meerdere baby's geboren worden met volle maan. Zelf ben ik uitgerekend voor 30 juni van mijn tweede kindje, maar hoop toch stiekum dat het bakerpraatje voor mij wel op gaat. Dus alle dames die de 37 weken voorbij zijn, meld je aan! gaan we kijken wie er met volle maan bevalt, wie er morgen met een dikke buik rond loopt en wie de volgende volle maan gaat halen! Ik heb vrijdag de 13 e (jawel' mijn slijmprop verloren, nu heb ik wel meer last van harde buiken maar heb nog niet echt het idee dat ik vanavond zou kunnen bevallen. Wat meer steekjes onderin omdat de baby nog verder naar beneden zakt. Verder heb ik mijzelf even onderzocht en heb het idee dat mijn baarmoedermond zacht en soepel is en ook geen echt tuitje meer is. Nou kom maar op met jullie ´voortekenen´! Liefs, Lindsay
Ik hoop het voor jullie hoor! Mijn bevalling begon ook de avond voor de nacht met volle maan en als Lena normaal had gelegen had zij ook -lekker gothic - een vollemaanbabietje geweest!
Hee, mijn stokpaardje, Volle Maan! Ik was gisteren uitgerekend, maar heb nu ook mijn hoop gevestigd op de Volle Maan. Astrologisch gezien staan de planeten bij mij én mijn vriend ook gunstig, dus wie weet! (afwachten of ons kleintje het hier ook mee eens is) Ik hoop op een Vollemaanskindje!
Ik doe ook mee, ik hoop het zo. Ik ben al een paar dgn aan het rommelen. Afgelopen maandag was kindje al goed ingedaald dus...... Ik wil zo graag mijn kindje lekker vast kunnen houden
weinig voortekenen hier ook, maar ik kan niet wachten om ons ukkie in m'n armen te houden! Dat heb ik eigenlijk al 2 weken maar nu mag het ook echt ! Dusseh, kom maar op!
kon ik maar meedoen wil de kleine zo graag zien en vasthouden! Maar zal echt nog ff duren vanmiddag in ziekenhuis was de baarmoederhals nog 3,5 cm dus tja voor mij gaat het vandaag niet op (wel al tijdje voorweeën en de slijmprop tijdje terug verloren)
Zou wel leuk zijn, mijn dochter werd destijds ook met 37,5 wk geboren! Alleen toen rommelde het al veel langer. Ik ben er klaar voor!
ja ik zou t ook erg leuk vinden heb alleen nu echt nog geen voortekenen.. kan gewoon niet meer w8 hihi.. xxdebbie
Ik doe mee! Ik wil wel een slapeloze nacht erbij hoor . Ben zo benieuwd naar de kleine. En ik heb al langer gedacht dat ik de 19e zou bevallen. Maar, realistisch, de kans is groter van niet dan van wel. Hoop dat we morgenochtend allemaal babynieuws in dit topic kunnen melden.
Ik doe ook mee! Ik ben aanstaande vrijdag uitgerekend, dus zou zomaar kunnen Al ontbreken de voortekenen nog wel....
succes allemaal ! ook al zou ik heel graag meedoen het is nog ietske te vroeg bij mij mag ze liever nog eventjes blijven zitten!
Nou hier is teleurstelling nummer 1: Heb nog steeds een dikke toeter zitten! Wel erg slecht geslapen maar dat is meer mn eigen schuld denk ik, zat zo te hopen en te 'voelen' of er een teken zou zijn maar niets hoor! Ben benieuwd naar jullie! Strakjes mag ik naar de verloskundige en dan hoop ik dat ze een inwendig onderzoek doet om te kijken of ik al wat ontsloten ben oid. Stiekum hoop ik dat ze wil strippen als de mogelijkheid er is, maar dat zal wel niet! Liefs, Lindsay
hier ook niet . Kep overigens na 2 erg slechte nachten, vanacht heerlijk geslapen . Lekker vast en maar om de 2 uur wakker in plaats van om het uur. Wel een wat drukkend gevoel en lichte krampjes vanacht en vanmorgen, maar ik geloof niet dat het echt veel voorsteld...
Ben ook niet bevallen vannacht. En dat terwijl ik gisteren toch echt weeen had. En nu niks meer. Volle maan heeft alles weer stilgelegd...
balen is dat he..als t weer stopt ik had t afgelopen weekend ook dan heb ikl gewoon liever dat t gelijk doorzet.. wachten duurt zolang ben te nieuwsgierig.. dat hebben jullie vast ook.. maar goed we w8 weer af...
En ik had bijna al mijn kaarten ingezet op vannacht, maar wat schertst mijn verbazing......dezelfde buik met een vrolijk trappelend kindje erin! Nou, ik geef het op, ik laat het vanaf vandaag maar aan mijn ukje en mijn lichaam over..... Tjonge jonge (vanavond naar de vk, ik wil helemaal niet gestript worden of wat dan ook, laat het liever komen zoals het moet komen, ondanks mijn ongeduld)