Relatie onregelmatige cyclus - datum bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door 82marieke, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Ik vraag me af of mensen die te laat of te vroeg bevallen zijn ook een onregelmatige cyclus hadden.
    Degenen die een paar dagen voor of na de uitgerekende datum zijn bevallen, hadden die ook een regelmatige cyclus?

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Huh, je vraag staat er een beetje raar, of het ligt aan mij ;)

Ik heb in ieder geval een onregelmatige cyclus en ik was bevallen met 40 weken en 4 dagen.

3. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Ja, het staat er een beetje raar, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, hihi.
    Maar je antwoord is inderdaad waar ik benieuwd naar was, dankje!

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Hier ook een onregelmatige cycles en bevallen op de uitgerekende datum

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hier ook een onregelmatige cyclus maar de zwangerschapsduur is alle drie de keren bepaald aan de hand van de echo, dus heeft verder geen relavantie tov wanneer ik nou bevallen ben.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier misschien wel een relatie.
    Ik had een vrij onregelmatige cyclus, maar ik wist ongeveer wanneer mijn eisprong was geweest en ik had zelf een datum uitgerekend.
    A.d.h.v. een echo kwam er een vergelijkbare datum uit, maar om de een of andere reden hield de vk een andere datum aan. Dat had iets te maken met dat ik maar 2 x ongesteld was geweest zonder pil, daarom hield ze gewoon een cyclus van 28 dagen aan. Ik werd door haar dus een week eerder uitgeteld dan dat ik dacht.
    Mijn zoontje werd 2 weken voor die datum geboren en na zijn geboorte vonden ze dat hij wel erg veel tekens van een nog jonger kindje vertoonde. Ik weet niet meer precies wat het was, maar het had iets met de hoeveelheid lijntjes op zijn voeten, smeer, en donshaar te maken.
    Achteraf denk ik dus dat mijn eigen berekeningen wel klopten en die van de vk niet.

7. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik had een heel erg onregelmatige cyclus en met 36+3 bevallen. Ze had wel een mooi gewicht van 2780 gram.
    Ik heb het er later nog met de Gyn over gehad en die zei dat een termijnecho er best wel eens naast kan zitten, dus misschien was ze wel helemaal niet zoveel te vroeg.

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Bij mijn dochter een regelmatige cyclus, datum van echo en eigen uitgerekende datum klopte precies en ben bij haar bevallen met 39 wkn 3 dgn.

Nu ? nu is het nog even afwachten

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb een onregelmatige cyclus (PCOS) en ik ben bevallen met 36w3d. Alleen kan de zwangerschapsduur niet verkeerd zijn geweest, omdat wij mbv ICSI zwanger geworden zijn. Dus alles was op de minuut af gepland! ;)

Deel Deze Pagina