Vanavond volle maan, wie doet er mee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door meidenhuis, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Hier ook nog steeds een dikke en rustige buik.

2. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ooh hier ook nog niks... Volle maan duurde drie dagen toch? Dan hebben we nog twee nachten over :)

3. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Verschijning: De kracht van de volle maan blijft drie dagen sterk; de dag voor volle maan, de dag zelf, en de dag daarna.

;) we hebben al 2 dagen gehad :cry:

4. nandae

nandae Lid

7 nov 2007
    17
    0
    0
    hier ook niets.... nog even geduld...

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Zou wel stoer zijn als jij precies met 40 weken gaat bevallen en dan ook nog op de laatste krachtige Volle maan dag! :D

Maak er gebruik van! Gooi vannacht je gordijnen open om het maanlicht naar binnen te laten! Wie weet werkt het! ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik was 23 december uitgerekend en 24 december was het volle maan... ik heb er 's nachts nog vol verlangen naar gekeken, dromend over ons kindje... het voelde heel bijzonder *zwijmel* (ook omdat ik 's nachts vooral wakker was omdat ik niet kon slapen door de hevige zwangerschapsjeuk... ik hoopte dat die maan mijn verlossing zou worden en dat ons kindje dat ook snapte ;)). Maar Eva trok zich er niets van aan ;), ze kwam 6 dagen later. Het is haar al lang vergeven :D.

7. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    Hier ook niets gebeurd. Nog wel steeds aan het rommelen, maar het zet nog niet door.....

Dan hoop ik ook op komende nacht zal mijn gordijnen open laten zoals April1 hierboven zegt ;). Dan moet het toch wel doorzetten ;)

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou ja een troost voor jullie, bij de volgende volle maan zijn jullie zeker te weten (bijna) allemaal mama! :D

9. nandae

nandae Lid

7 nov 2007
    17
    0
    0
    Nou...dat zou idd leuk zijn. En fijn... Alhoewel zaterdag de 21e, als de langste dag van het jaar en het begin van de zomer, ook wel aanspreekt :) Maar...vooralsnog is er helaas weinig actie tot dusver...

10. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Hier ook weer niks vannacht... vind de 20e een mooie datum om te bevallen, ben het wachten beu!

11. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hm, ik vind de 22e wel mooi, maar moet dan wel weer langer wachten. :(

Mijn vriend was 6 dagen na volle maan geboren, ik 5 dagen erna, dus vind mijn vriend dat ons ukje 4 dagen erna moet komen. Da's dan wel op zondag, dus ben ik ook weer blij. :)

12. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    Hier ook niets.........

Het blijft aldoor wel door rommelen. Gisteravond en vanacht veel hardebuiken, lichte weeen en aldoor wat slijmverlies. Maar het is nu weer rustig.

Wanneer zal ons kleintje nou toch komen?

13. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    21 juni is ook mooi, de zonnewende :)

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Heb ook al 2 weken harde buiken, zo nu en dan menstruatie-achtige pijn in rug en buik en sinds gisterenavond eindelijk weer eens afscheiding gezien, maaarrr...nog geen baby hier. :cry:

15. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    mmm dan zegt het bij mij dus nog niet zoveel. Maar ik heb sinds vanmorgen ook een constante druk in mijn onderbuik en last van mijn rug erbij gekregen.

En verder voel ik mij behoorlijk lamlendig hoofdpijn en moe terwijl ik de afgelopen 3nachten weer heerlijk heb geslapen.

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ik ben zondag uitgerekend, maar zit er echt doorheen. Niet omdat mijn beebje er zo nodig uit "moet", maar omdat ik gek wordt van de onwetendheid! Mijn vorige beebje werd met 42 weken gehaald en werd uiteindelijk een keizersnee. Ik zou zweren dat ik zeker wist dat dit beebje eerder zou komen en dat ik niet weer de datum aan mijn neus voorbij zou zien gaan, maar nu denk ik daar anders over. Begin me nu ook langzaam vor te berijden op een keizersnee.. hoe verder overtijd je raakt hoe groter de kans daarop wordt. KOM BEEBJE, Dit kunnen we samen!

17. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Iedereen is anders, dus wie weet mag jij wel zo al baren! ;)

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Kan me indenken dat je er doorheen zit. Zet hem op en sterkte!

19. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Hier ook nog niets.

Bij de verloskundige was het allemaal niet optimaal dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze me gestript en als de bevalling zich dit weekend niet aandient moet ik maandag ochtend binnen zijn voor de inleiding. Heb wel al 2 cm ontsluiting en mn baarmoederhals is zo goed als verweekt.

Nu is het echt wachten geblazen.

Voor de andere veel succes!

20. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    Hier ook nog niets gisteren een erg zware dag gehad dat ik dacht dat het "echt" zou door zetten. Maar nee hoor ik heb heerlijk geslapen en nu ook nauwelijks last. Dus is het afwachten tot het weer begint.

Litdekoster, oh wat spannend heel veel succes en hopelijk heb jij dit weekend je kleintje al in je armen.

Liefs Manon

Deel Deze Pagina