Vanavond volle maan, wie doet er mee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door meidenhuis, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    April, we blijven elkaar idd tegenkomen... nou ja, wat steun kan nooit kwaad, toch? Ik ben inmiddels zover dat ik liever ingeleid word, dan nog een week te moeten wachten... maar ik heb ook erg veel pijntjes, vooral mijn bekken doet veel pijn met lopen. Maar goed.. over een paar uurtjes weet ik meer. En eeuwige optimist die ik ben, heb ik mijn verloskoffertje al meegenomen in de auto!

Na de geboorte van Yuri duurde het bij ons ongeveer een week of 6, maar ik was goddank daar beneden ook niet veel uitgescheurd.

Anyway, ik ga nog even mijn boterham met Old Amsterdam opsmikkelen en dan richting ziekenhuis!

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Om men in alle topics weer bij te praten: hier verlies ik mijn slijmprop! Zou het dan toch gauw gaan gebeuren?! :)

3. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    @Lia Wat zeiden ze in het zkh? Of hebben ze je gelijk al ingeleid?

@April1 Ooo spannend zal het dan toch nog uitzich zelf komen?

Hierbij mij is het allemaal erg rustig....... afentoe een harde buik en wat slijm verlies meer niet......

4. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    @April: Ik heb je een pb'tje gestuurd!

@Manon: Ik word morgen ingeleid. Ben ook weer gestript en deze keer bleek dat ik al 3cm ontsluiting had, dus dat is wel een lekker duwtje in de rug! Hoop voor jou dat het ook snel gaat gebeuren!

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Wat kunnen wij zwangeren af en toe zeuren he :)
    Ik kan het echt niet meer laten, in mijn omgeving ben ik zuper positief en ik ga dagelijks nog leuke dingen doen, maar het liefst blijf ik de hele dag op bed liggen! Denken de beebjes soms dat ze nog niet klaar zijn? geven ze een signaal af en vangt ons lichaam dat signaal niet op? of moet het gewoon zo zijn... Ik krijg dinsdag voor de 2e keer een keizersnee als de bevalling zich niet aandient.

@iedereen, ik hoop dat het alsnog vanzelf en spontaan begint!

6. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    @lia; succes vandaag

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lia, gefeliciteerd!

De rest nog niet bevallen? Hoe gaat het met jullie?

8. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige meid :D

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd!

10. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik ben nog niet bevallen

11. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ook van mij gefeliciteerd!

Hier ook nog niks :(

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Hier ook nog niets. straks naar Gyn (8:30) en dan hoor ik wat we gaan doen. Spannend!

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Lia gefeliciteerd.

Hier zit de beeb ook nog op zijn/haar vertrouwede plekje. Ik was afgelopen donderdag gestript, ik bleek al 2 cm te hebben. Sinds vrijdag verlies ik mijn slijmprop. Ik heb wel veel harde buiken. Maarja, het enige wat dat zegt is dat het niet lang meer duurt... Maar dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken bij 41 weken (wat trouwens 40+5 is hoor).

Ik wil ook het liefst de hele dag in mijn bed liggen. Wil gewoon zo graag dat de kleine eruit komt. En dat is echt aanstellerij van mijn kant, want ik voel me gezien mijn zwangerschapsduur nog superfit. En de beeb lijkt ook kerngezond.

ik krijg een kindje met de man van mijn dromen. Zijn en mijn familie leven heel erg met ons mee en zijn heel erg lief en betrokken. De situatie is ideaal, en ik loop te klagen over ongeduld :rolleyes: .

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Wanneer is trouwens de volgende volle maan? ;)

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hier bijna 41 weken. Opzich vind ik het allemaal nog prima, de beeb komt wanneer het komt. Ik doe nog alles en ga nog overal heen en geniet lekker van de laatste dagen vrijheid. Het enige frustrerende vind ik dat al een week last heb van lichte voorweeen en elke keer denk ik zou het nu dan? En elke keer is het natuurlijk niet zover. Ik zou willen dat je duidelijke voortekenen kan krijgen, maar helaas!
    Ik voel me ook veel te goed, waardoor ik denk dat het nog even opzich laat wachten. Grrrrr...

16. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :D

Na 41 weken en 2 dagen ben ik bevallen van een gezonde, lieve zoon!

Iedereen hier van harte met jullie kindjes! Degenen die nog moeten, zet hem op!

Ik neem even pauze van het forum, heb veel bloed verloren tijdens de bevalling en heb tijd nodig te herstellen.

Iedereen veel geluk! :D

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Moaatje (ik zag aan haar banner dat zij inmiddels ook bevallen is) en April gefeliciteerd!

En Manon (zo uit m'n hoofd) is morgen 42 weken zwanger, hoe is het met jou?

18. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ook ik ben eindlijk bevallen na een zwangerschap van 41wkn +4dgn. Ben ik vrijdag 4 juli geboren van een prachtige dochter Marit!

Vrijdag had ik controle bij de gyn en deze constanteerde dat mijn vruchtwater bijna op was. Dus werd ik gelijk ingeleid. Het was een erg snelle en zware bevalling.

Het infuus met weeopwekkers kreeg ik om half twaalf, Twaalf uur begonnen de weeen te beginnen. Na 4uur 4cm ontsluiting dus dat is volgens het boekje. Maar 1uur later kreeg ik ineens pers weeen die ik niet meer kon opvangen. Toen constateerd ze dat ik 10cm ontsluiting had maar dat Marit nog niet diep genoeg zat dus moest toch echt mijn best doen om ze op tevangen. Dit was erg zwaar. Toen ik uit eindelijk echt mocht persen lag ze binnen een kwartier op mijn buik.

Dus dat was even heftig maar op dit moment gaat alles super. Marit drinkt goed, groeit goed, is erg tevreden. Dus echt een geweldig meisje. Ik ben zo trots.

19. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    April en Moaatje Gefeliciteerd!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276