Hallo, Ik ben erg benieuwd welke fles jullie gebuiken met voeden. Ik had namelijk eerst een Difrax fles, maar daar dronk ons mannetje steeds slechter uit.. Hij had bijna een uur nodig voor maar 70cc, nu ben ik overgestapt naar een Avent flesje van Philips en daar heeft hij meestal binnen een half uur al 135cc op.. Herkennen jullie dit ook?
Toen mn dochter nog klein was had ze best moeite met de fles. We hadden eerst de avent, maar dat beviel niet echt.. toen zijn we overgestapt op TommyTippee en die vind ik echt super! Vooral als je kindje BV krijgt zijn ze heel goed, omdat ze lekker zacht zijn en wat meer lijken op een borst dan de avent..
Avent en die trok ie enorm snel leeg maar ach, hij had er geen last van dus het maakte mij niet zoveel uit. Een half uur lijkt me nog lang.. hihi. Ik heb het er wel eens over gehad met de leidsters van het KDV die zien zelf eigenlijk nauwelijks verschil tussen flessen. Ze zien wel een groot verschil tussen de babies. De een is snel en de ander langzaam. Tja.. verschil moet er zijn he?
hier hadden we ook een Aventfles, die echt supersnel leeg was, maar er zijn ook erg fijne spenen bij te krijgen..dus dat probleem van heel snel drinken was gauw opgelost met de juiste speen...
Wij gebruiken ook avent. Ik vind het heerlijke flessen. Ik heb ook op een kdv gewerkt en ik vond die difrax maar niets. En een half uur over een fles is netjes. Ze moeten gemiddeld 20 minuten over een fles doen.
Hier alle flessen gehad,, advent drinkt Liam niet uit,, difrax lekt hier als een gek,, goedkope merken gaat te snel,, D-brown fles kwam niks uit,,, In het ziekenhuis raadde ze de dodie aan,, en gaat super!! flessen doet hij netjes 10 tot 15 min over,, 123 pap speen komt zelfs de dikste pap er nog door,, Liefsz
Hier begonnen met avent, die had ze binnen 5 min leeg, toen de Dodi 1,2,3 na twee dagen dezelfde ellende. Toen de Dr. Brown geprobeerd en gaat tot nu toe super. De Born Free overigens ook. De difrax laatst geprobeerd dat was een ramp. Dus maar weer terug naar de Dr. Brown
Ik gebruikte Difrax, maar mijn zoontje dronk daar veel te snel uit. Binnen 10 minuten had hij maar liefst 150 ml gedronken. Hij verslikte zich vaak doordat hij zo nel dronk. Daarnaast had hij na een fles nog steeds een sterke zuigbehoefte en ging daardoor uren huilen. Nu gebruik ik Dr. Brown en ik zweer bij deze fles. Hij drinkt nu zijn flesje netjes binnen 20-25 minuten. Hij verslikt zich niet meer. Hij moet er idd wat meer moeite voor doen waardoor zijn zuigbehoefte ook beter wordt bevredigd. En het mooie is .... hij huilt niet meer en heeft geen krampjes (kan ook door de infacol komen). Ik ben erg blij met deze fles. Zo zie je maar weer ... iedereen is tevreden over een ander merk fles.
Ik zweer bij de BFree flessen (BornFree / dr. Brown). Ons kleintje heeft nooit andere gehad en is altijd super gegaan. Heeft ook totaal geen last gehad van krampjes of spugen. Nog een voordeel: deze flessen zijn vrij van Bisfenol-A(ik weet niet of ik het zo goed spel, maar zoiets). Ze zijn wel wat lastiger te krijgen, maar echt, 't is een topfles!
Waar kan je die dodie fles eigenlijk halen? In de apotheek hadden ze die niet en by de etos/ kruidvat ook niet
gebruikte difrax maar s speen was te klein voor voeding van nutrilon omneo. Toen overgestapt op avent fles met speentje 2. hier krijgt hij de voeding wel goed doorheen maar vindt het verder een onhandige speen omdat hij zijn mond er niet zo goed omheen krijgt als bij de difrax. M speen was bij difrax weer te groot waardoor de helft van de voeding langs zijn mond hing. Nu nog even zoekende...
We gebruiken een fles van Difrax, de s-fles, in combinatie met de 1-2-3 speen, echt een heel fijn ding vinden we (maar hebben dan ook nog geen last gehad van lekken oid..!)
Die dodie fles kun je ook krijgen bij de speelgoedwinkel toys4us... Leuk allemaal jullie reacties, zo zie je maar dat ieder kindje zijn eigen voorkeur heeft