mijn oudste heeft nu sinds een paar maand een peuterbedje met kussen maar vanaf dag 1 lag deze er altijd uit als ik savonds even om de hoek keek..... ze wil zelfs weer slapen in een ledikant... we hebben als oplossing een campingbedje met een nieuw matras erin gekocht... ze kiest zelf voor dat bed steeds.... denk dat we iets te vroeg zijn geweest....
Mika was 14 maand ofzo en dan gewoon een grote kussen. een andere wou hij niet. Mika heeft het altijdlekker gevonden om zijn hoofd ergens op te leggen. groetjes Ylona
Maar op deze leeftijd worden ze toch uit zichzelf wel wakker als ze geen of te weinig adem krijgen? Nou ja, misschien ben ik té onbezorgd hoor Maar dacht toch echt dat de kans op "wiegedood" nu toch wel weg is nu ze groot genoeg zijn om zelf hun bed in en uit te gaan.
Hmm volgens mij is een kussen echt niet eng meer tegen de tijd ze zelf uit bed komen hoor hier kreeg anne een kussen toen ze dr peuterbed kreeg toen werd ze net 2. zie overigens niet waarom een kind perse wel of geen kussen moet krijgen. hier kreeg ze gewoon een kussen omdat dat voor ons gevoel beetje hoorde bij het bed bij leen bakker hebben ze peuterdekbedden in 1 zak met een peuterkussen. 3x niks... maar het is echt een kussen en ze sliep er meteen heerlijk op.