vanavond voor 't eerst een kussen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kisbaba, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn oudste heeft nu sinds een paar maand een peuterbedje met kussen maar vanaf dag 1 lag deze er altijd uit als ik savonds even om de hoek keek..... ze wil zelfs weer slapen in een ledikant... we hebben als oplossing een campingbedje met een nieuw matras erin gekocht... ze kiest zelf voor dat bed steeds.... denk dat we iets te vroeg zijn geweest....

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Mika was 14 maand ofzo en dan gewoon een grote kussen. een andere wou hij niet. Mika heeft het altijdlekker gevonden om zijn hoofd ergens op te leggen.

groetjes Ylona

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

wat schattig kisbaba. dat hij zo gelukkig is met zijn kussen en graag wil gaan slapen.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar op deze leeftijd worden ze toch uit zichzelf wel wakker als ze geen of te weinig adem krijgen?
    Nou ja, misschien ben ik té onbezorgd hoor ;) Maar dacht toch echt dat de kans op "wiegedood" nu toch wel weg is nu ze groot genoeg zijn om zelf hun bed in en uit te gaan.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm volgens mij is een kussen echt niet eng meer tegen de tijd ze zelf uit bed komen hoor :)

hier kreeg anne een kussen toen ze dr peuterbed kreeg
    toen werd ze net 2.

zie overigens niet waarom een kind perse wel of geen kussen moet krijgen.
    hier kreeg ze gewoon een kussen omdat dat voor ons gevoel beetje hoorde bij het bed :)
    bij leen bakker hebben ze peuterdekbedden in 1 zak met een peuterkussen.
    3x niks... maar het is echt een kussen en ze sliep er meteen heerlijk op.

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier was ze 2 jaar en 3 maanden,ook 1 van de ikea..Heel erg plat,maar net lekker!;)

Deel Deze Pagina