Ik zie dat er zoveel mensen vanavond frietjes/patat gaan eten... Oke, is ook wel heel erg lekker Ben eventjes benieuwd hoeveel er dan frietjes gaan eten, en wie er zelf bakt en wie niet.... En wat eten jullie erbij? (Vlees, groente, saus) Ik ben namelijk langzaam mijn zin van wittebonen naar friet aan het verzetten.. dankzij het topic, wat eten we vandaag? Groetjes Daphne
Wij gaan ze lekker halen, en dan heb ik echt zin in speciaal met sate (oorlog) Wat ik erbij eet weet ik nog niet.
ik ga ook lekker patat/frietjes halen maak ze ook wel eens zelf dan met zuurvlees of frikandel,kroketjes of een lekkere hamburger heel veel liefs mariska
haha typisch een lekker limburgs gerecht, zoiets als stoofvlees maar dan met stroop en azijn etc. Wat er precies in zit weet ik ook niet, omdat ik het nog nooit zelf heb gemaakt.
Wij eten ook frietjes, maar wel met sla erbij. Hier een linkje van zuurvlees: http://www.hermans.org/culinair/FAC/lim ... vlees.html
Jaaa wij ook hoor heb net schone olie gehaald...want had de pan schoon gemaakt met een vaatwastablet (tip van hier) dus lekker schoon .appelmoes dr bij doperwtjes en worteltjes mmmmm...
Mmmmm ik zou eigenlijk Romanov eten met aardappels en stukje vlees, maar ik krijg opeens trek in patat (niet zoveel zin om te koken, ds daar kom ik dan ook weer onderuit )
Nee wij hebben vandaag pizza gegeten, amerikaanse met een glas cola voor de kids erbij, wat ze normaal dus nooit krijgen en een chocoijsje na