kerstversieringen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik ga dit jaar weer lekker mijn huisje versieren met de kerst alleen doe ik dat altijd erg subtiel.....ik heb al leuke kaarsen gekocht en een lampjesslinger voor aan de binnenkant van het raam....maar dat is het ook wel een beetje (kerstboom wil ik doen als de kinderen wat groter zijn)

Ik zie dat velen altijd zo'n leuk kerstsfeertje hebben bij hun thuis zonder dat het te druk is maar wat zijn jullie tips nog voor mij?

ik hoor het graag

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zelf ben ik van plan om van die gave kersttakken te kopen. Je weet wel, van die lange bruine takken met kerstlichtjes erin.

En ze dan in een mooie hoge glazen vaas te zetten :D

3. Niet meer actief

@ cauthlin79

oooh jaaaaaaaa dat is zeker een goed idee en ook erg stijlvol :D

ik hou trouwens niet van die kitscherige dingetjes (waxinelicht houdertjes etc)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Volgens mij verkopen ze die dingen bij de Blokker!

5. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    of leuke kersballen in een bepaalde kleur in een vaas of op een schaal leggen...

6. Niet meer actief

ik ga meteen kijken,

kan ik in het voorjaar die vaas gebruiken voor bloesemtakken

TOP dank je!

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    You're welcome ;)

Ik weet het niet 100% zeker van de Blokker hoor!

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wij hebben wel elk jaar een kerstboom, ik vind het zo gezellig! (ook al is het eigenlijk een wanstaltig ding vol met kitschtroep)
    En dan die gezichten van de katten, als ie net binnen staat.
    Alsof ze 3 wilde bergleeuwen zijn, met grote ogen eromheen sluipen, ruikend aan de takken maar wel alert op eventueel gevaar van een naderende grizzly..

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij de Leen Bakker hebben ze een paar verschillende soorten van die takken met lichtjes erin (qua kleur dan)...en verder hebben ze genoeg mooie kerstversieringen om je huis leuk (maar niet overdreven) in kerstsfeer te brengen... ;)

en ook belangrijk goed betaalbaar.... :)

10. Niet meer actief

@anabella

ik zit me nu al helemaal jou 3 katten voor te stellen

:) hilarisch die beesten toch he?!?

11. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Wij hebben zo'n leuk kerstdorpje gekocht vorig jaar,voor op de schoorsteenmantel :D

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ayyildizf
    Ja we hebben er een hoop lol mee :)

13. Niet meer actief

Caithlin.of Ayyildizf ...is er een action bij jullie in de buurt?
    Daar verkopen ze de takken met lampjes en mooie grote vazen voor een drol en 3 knikkers!

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Jajaja die is hier zeker in de buurt, thnx voor de tip meid :D

15. Niet meer actief

Oke mooi zo....zijn hele mooie lange wilgentakken met subtiele lampjes erin...een dikke bos voor 6 euro ofzo....echt heel leuk...en ze verkopen er ook van die hele lange mooie vazen...veeeeeeeeeeeeeel goedkoper dan bij Blokker!

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bij de Action verkopen ze nu ook hele kleine lampjes (20 lampjes)werken op batterijen (volgens mij kost het 0,69 cent), leuk om in een vaas te doen met kerstballen, takken of iets dergelijks. Geen stroom nodig dus je zit niet met stopcontacten die in de buurt moeten zitten. Ook leuk om voor op tafel een kerststukje te maken met die lampjes erin.

17. Niet meer actief

Ik heb vorig jaar zelf losse wilgentakken bij het tuincentrum gekocht, hele lange...heb ze al een mat aan elkaar gemaakt met binddraad en er toen lampjes ingelegd....toen de bos dicht geklapt als een koker en weer dichtgebonden.
    Ze staan bij mij standaard in de vensterbank...gewoon als sfeerverlichting...

Je kunt ze in mijn album zien staan...staat een foto van mn huiskamer in... ;)

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wauw, ziet er mooi uit Nies! Lekker creatief zeg :D

Ik ben niet zo'n creatieveling helaas ;) Dat klinkt idd ook leuk Zorra!

19. Niet meer actief

Haha...nou, je hoeft er niet echt crea voor te zijn hoor....tis de takken aan elkaar binden tot je een mat hebt en dan naar elkaar toe slaan ...lampies erin en klaar!

Maar thanx voor je complimentje :)

20. Niet meer actief

Ja das ook een idee...die lampjes in een kerststukje!...leuk!

Deel Deze Pagina