Wij hebben gisteren frietjes gegeten Zelf gebakken met vis uit de oven en sla erbij met tomaat en komkommer etc. Probeer zo de schade enigzins te beperken
voor ons ook geen friet vanavond. was gisteren te moe om te koken heb toen lekker frietjes gehaald. groetjes susanne
jep, strakjes...heb nu een hotdog in de oven. Vanavond wordt een lekkere snaai avond voor ons. \/ hahahaha Nu kan het nog! als de kleine er straks is moet ik wer verantwoord gaan koken..pfffffffffff :-&
Zo heb ik een week of twee geleden proberen uit te leggen wat nonnevoten zijn ook typisch limburgs soms wordt het ook wel strikken genoemd vanwege de vorm de smaak lijkt veel op oliebollen,zonder rozijnen dan wel Maar een frietje zuurvlees mmmm ging er nou wel in,maar dat zal dan morgen worden groetjes gemma
Ja, had vandaag ook ineens zin in friet! Heb ik al maanden niet gehad dus mag best. Lief en ik hebben 1 portie gedeeld, met mayo. Verder een restje mexicaans van gisteren erbij gedaan. Niet echt een combi maar had totaal geen zin in koken. Morgen weer gezond.
Ook wij hebben vanavond "gezondigd" Ik ben frietjes op wezen halen bij de snackbar. Morgen al druk zat de hele dag in de keuken, dus vond dat ik het vandaag wel had verdiend! Marian
Wij hebben helaas deze week van onze vaste frietdag af moeten stappen. Gisteren was er niet veel tijd om te koken, dus hebben we gisteren al frietjes op. Vandaag had mijn vriend bij de boodschappen pizza zitten.. dus voor ons was het vandaag pizza-dag.
Lekker voor met de carnaval, die nonnevotten (frietjes met zuurvlees trouwens ook ) Heb een frietje met mayo en een frikandel speciaal gegeten, dus lekker gezondigd vandaag
wij hebben ze lekker gehaald. voorheen at ik er altijd frikandellen speciaal bij maar sinds ik zwanger ben ben ik helemaal gek op alleen zoute friet haha zonder niks. normaal namen we hier voor 1 persoon friet erbij maar u voor 3. als we door de weeks wel eens frietjes eten dan doe ik ze zelf snijden enzo maar op vrijdag of in het weekeind echt niet kan heel de week al in de keuken staan en in het weekeinde is het voor een ander.