Joling en Gordon is op Talpa zeker : : Nou dan kan ik het niet zien (wij hebben dat niet in ons pakket:schotel). jammer leek me wel leuk. SCI is echt te gek maar ik kijk alleen naar SCI Miami.
CSI Miami is vanavond. Op maandag heb je LA, en op donderdag New York. Ik kijk ze allemaal als ik de kans krijg.
helemaal geweldig die gerard en gorden! alleen krijgen wij vanavond visite en dan moet er natuurlijk voetbal worden gekeken! maar zodra de dvd weer te koop is dan gaan wij die zeer zeker weer aanschaffen.
Mmm hier ook voetbal hoor! Hij is nu trainen, maar strax ooh dan is het AJAX kijken!!!! Kijk ik wel effe verder in de slaapkamer, zonder me wel effe af haha. Het is toch nog maar effetjes dan...
Wij hebben ook schotel, maar het zit bij ons gewoon in het standaard pakket. Welke leverancier heb je? Lijkt me erg raar als deze zender er niet standaard in zit! Dan zou ik mijn beklag doen..... Groetjes, Marian
Nou, ik heb weer ontzettend gelachen met die twee vanavond Je moet er inderdaad van houden..ik vind ze geweldig. Die platte grappen en lompe opmerkingen, de scheten van Gordon. En dan dat wijverige gelach..heerlijk lachen altijd
Ik vind ze ook erg grappig!! heb vanavond niet gekeken omdat ik Csi heb gekeken ben ik ook verslaafd aan.Ik moet altijd lachen om gerard en gordon altijd zeuren dat ze kapot zijn en niet meer kunnen, erg komisch vind ik ze.
de grap van gisteravond vond ik nog wel; ze stonden de gasten op te wachten die in hun auto's aankwamen, komt er 1 auto met zo'n opbergbak op hun dak (lijkt ook wel op een grafkist) zegt Gordon meteen; "Joh wat leuk hebben jullie je schoonmoeder ook bij jullie?" .. ze hebben altijd meteen hun woordje klaar!
Ik vind het echt vreselijk, doe Gerard en Gordon. Krijg kippenvel van ze. Bah! Maar hoop dat de andere dames veel plezier hebben gekeken! (andere "foute" programma's kan je wel bij mij slijten hoor, heb het gewoon niet zo op hun)
Heb het gisteren helaas gemist. Vind het een super programma, de tranen rollen vaak over mijn wangen van het lachen. Geweldig zulke 'foute' programma's.
Op www.talpa.tv kun je alle programma's die je gemist hebt bekijken. Het vervelende is nu alleen wel, dat alleen joling en gordon betaald moet worden , de rest is gratis. Marian