Muggen.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Even flink klagen hoor. Ik zit van boven tot onder vol van de muggen bulten ik krab me helemaal gek. Volgend jaar toch maar eens horen over wegen voor de ramen dit is gewoon echt helemaal niks.

Maar wat doe je er verder tegen. Morgen maar eens muggen spul halen.

Wel spul werkte voor jou het beste.?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik had een spuitbus gekocht wat muggen weg zou houden maar mocht het niet gebruiken omdat ik zwanger ben, men vriend had zich op vakantie eens volgespoten maar het hielp niet.

een citroen door 2 snijden en daar kruidnagels in doen zou helpen, noet je dan naast je bed leggen, maar door dit koude weer heb ik hier in nederland nog geen last van muggen gehad, dus nog niet uitgeprobeerd

3. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Natte en koele washand vind ik het fijnst. Keukenrolletje met azijn schijnt ook te helpen. Ik heb zelf een allergie voor muggen. Zo irritant! Een steekje kan bij mij een plakkaat van 25cm opleveren.

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Das dan wel tegen de bulten en jeuk he. Pff tis laat.

5. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klamboe kan een hoop ellende schelen snachts. Verder weet ik niet of je mag sprayen met antimuggenspray tijdend zwangerschap?

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij hebben een grote 2persoons klamboe om het bed heen (met een groot gat er in dankzij een kleine meid maar wasknijpers doen wonderen.. ;))
    En verder van die anti muggen smeerspul en anti kriebel gel (mijn man reageert nogal enthousiast op sommige muggen beten en een bult van meer als 10 cm doorsnee die prikt als je er aan komt kan door te smeren met die anti kriebel gel gekalmeerd worden) Deze gel kan je trouwens gewoon kopen bij de apotheek of drogist. Weet alleen even niet meer hoe die heet en t spul staat boven en ik kan niet slapen en zit beneden..

Deel Deze Pagina