Alles met een beetje bewolking, een spatje regen en toerist met fotocamera is voor deze Prada dame al noodweer Ik ben Meteocunsult, buienradar en de lokale weerman dan ook zeer erkentelijk dat zij expliciet rekening houden met mij!
Nou.....hier in de omgeving van denbosch knalt het er wel uit hoor! En regenval? Het is gewoon een grote stortvloed aan water! Heftig hoor!
hier omgeving Rotterdam vond ik het alles meevallen. 10 minuten zwarte lucht, wat onweer en veel wind en regen. Daarna rustig.... heb ik me voor niets zo druk gemaakt
dan zit ik dus op de verkeerde plek vind onweer juist machtig om naar te kijken en nu niks kan alleen kijken naar de omgewaaide bloembak van de buren die erop wijst dat het ff flink waaide
Hier niks aan de hand, dooft allemaal uit voordat het bij ons is. Das mooi, nu hoef ik niet door de regen naar mijn paard.
Hier koelt het eindelijk wat af. Het werd eerst benauwd. en nu de wind wat sterker is is het ook al wat koeler. Maar goed voor de rood/paarse buienstrook hier is is het alweer 0.00/01.00uur dan liggen we helaas al op bed.....hoop dat het dan al wat afgestorven is, vind het niks aan als ik op bed lig en het zo te keer gaat!
Ik woon in elst gld. En ik heb tot nu toe twee mini rommeltjes gehoord. Ik hoop dat 't flink gaat knallen. (maar 't moet wel veilig blijven natuurlijk) maar vind het heerlijk om bij te slapen en naar te luisteren. Dus laat 't noodweer maar komen.. Ohhh as we speak nog een rommeltje... Hoop alleen dat de kleine man er doorheen slaapt. Hij is bang.. Oh en nu ook druppels.. Oiii hihi terwijl ik het bericht schrijf gaat 't steeds harder ..
wij in spijkenisse (onder de rook van Rotterdam) hadden een halfuurtje geleden wel veel regen en wat onweer maar om nou van noodweer te spreken?